Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
izmir/tire
#1
sağolsun yaşadığım sorunlara kayıtsız kalmayıp sürekli cevap veren değerli abilerim arkadaşlarım sayesinde bir projemi daha tamamladım.henüz teslim etmedim sizlerin önerisine sunuyorum.eksikleri olması gerekenleri söylerseniz ona göre bir yol izleyeyim bende.olumlu olumsuz tüm yorumlar benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim.

Cevapla
#2
Ynt: izmir/tire

Elinize sağlık bence bir ticari çalışma için oldukça iyi bir çalışma olmuş. Birtek gözüme takılan bir husus var fikrimi belirtmek isterim üst katlarda balkon yükseklikleri ile insan boyunu karşılaştırınca sanırım biraz alçak görünüyor. Bilmiyorum belki göz yanılmasıda olabilir perspektif farklılığından kaynaklanan elinize sağlık ama güzel çalışma.. Eline sağlık Exclamation
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#3
Ynt: izmir/tire

hmm şimdi bende o gözle bakınca banada öyle geldi haklısınız.biraz kameradan birazda modelim büyük sanırım  Rolleyes çok teşekkür ederim yorumun için  Hi
Cevapla
#4
Ynt: izmir/tire

arkadaşım  projen gayet güzel. ben sadece kendi fikrimi eklemek istiyorum.  bende dış cephe  modelleme  ile ekmek kazanıyorum . ama hiçbir  projemde  insan figürü  kullanmıyorum. çünkü  en kaliteli render de bile  yapmacık  olduğu belli oluyor. bak sitedeki  galeri çalışmalarındaki gerçekçi  villa ve konut yapılarına bir tane bile  insan figürü yok . sana  önerim sende  kullanma  bu calısmanda camlar  çevre düzenlemesi  ve çatın  çok realistik dursada  bu işe  bu gün başlayan biri  insan figürü görünce gerçekçilikten uzak olduğunu söyler. karar genede senin . ama birde  şöyle düşün. senden bu çizimi isteyen kişiler zaten yapıya yönelmiş durumdalar yani koyduğun insan figürlerinin bi anlamı yok bence. ama dediğim gibi bence yani Dodgy Dodgy Dodgy
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#5
Ynt: izmir/tire

gayet mantıklı bencede.bu tavsiyeni dikkate alıcam bundan sonraki çalışmalarımda.yorumun için teşekkür ederim böle böle öğrenicez inşallah Hi
Cevapla
#6
Ynt: izmir/tire

"Kahraman  COŞKUN" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:arkadaşım  projen gayet güzel. ben sadece kendi fikrimi eklemek istiyorum.  bende dış cephe  modelleme  ile ekmek kazanıyorum . ama hiçbir  projemde  insan figürü  kullanmıyorum. çünkü  en kaliteli render de bile  yapmacık  olduğu belli oluyor. bak sitedeki  galeri çalışmalarındaki gerçekçi  villa ve konut yapılarına bir tane bile  insan figürü yok . sana  önerim sende  kullanma  bu calısmanda camlar  çevre düzenlemesi  ve çatın  çok realistik dursada  bu işe  bu gün başlayan biri  insan figürü görünce gerçekçilikten uzak olduğunu söyler. karar genede senin . ama birde  şöyle düşün. senden bu çizimi isteyen kişiler zaten yapıya yönelmiş durumdalar yani koyduğun insan figürlerinin bi anlamı yok bence. ama dediğim gibi bence yani Dodgy Dodgy Dodgy



Kahraman kardeşim, tavsiyende şu yönde haklı olduğunu düşüyorum, çok profesyonel olmadıkça insan kullanımları göze batıyor doğrusun ama nasıl kullanacağını bilirsen ve tadında bırakırsan çok güzel de olabiliyor.

Örnekler

http://www.ronenbekerman.com/diego-quero...e-visuals/


http://www.ronenbekerman.com/making-of-t...chsteiner/
En ağır işçi benim, gün 24 saat seni düşünüyorum....

:)
Cevapla
#7
Ynt: izmir/tire



tolga hocam bu örneklerinize yürekten katılıyorum. ama sizde farketmişsinizdirki ps ile eklenen  insan figuru ile hazır model  insan figürü arasındagi realistik farklar dağ kadar büyük. sizin örneklerinizdeki gibi kullanılan  figürler ile bir futbol stadyumunu doldursanız bile heyecan verici olur ancak mimari yapıların zaten  keskin hatları çok fazla olduğu için 3d hazır insan figürleri çalışmaya hiçbir  artı sağlamadığını hala savunuyorum. arkadaşımızı en iyi şekilde bilgilendirmek için göstermiş olduğunuz ilgiye şahsım adına teşekkür ederim.
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#8
Ynt: izmir/tire

Alıntı:tolga hocam bu örneklerinize yürekten katılıyorum. ama sizde farketmişsinizdirki ps ile eklenen  insan figuru ile hazır model  insan figürü arasındagi realistik farklar dağ kadar büyük. sizin örneklerinizdeki gibi kullanılan  figürler ile bir futbol stadyumunu doldursanız bile heyecan verici olur ancak mimari yapıların zaten  keskin hatları çok fazla olduğu için 3d hazır insan figürleri çalışmaya hiçbir  artı sağlamadığını hala savunuyorum. arkadaşımızı en iyi şekilde bilgilendirmek için göstermiş olduğunuz ilgiye şahsım adına teşekkür ederim.

Arkadaşımız konuştuklarımızdan paylaştıklarımızdan kendine birşeyler çıkarabilirse ne mutlu, zaten bunun için hepimiz bir aradayız.Yoksa herkes kendi bildiği yolda ilerler.Amacımız o yolda birbirimizi kollayıp, el ele hep beraber en iyiye gidebilmek arkadaşlarımızı, kardeşlerimizi de götürebilmek.

Sana da anlayışın için teşekkür ederim Kahraman.Kolay gelsin.  Smiley007
En ağır işçi benim, gün 24 saat seni düşünüyorum....

:)
Cevapla
#9
Ynt: izmir/tire

sayenizde öğreniyoruz çok teşekkürler  My Hi a.r.o
Cevapla
#10
Ynt: izmir/tire

Helal Eline sağlık
Ara
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  June 2015 Izmir tarkanaslan 1 188 11-06-2015, Saat: 22:42
Son Yorum: İbrahim Baş
  İzmir'de Akşamüstü DevranKSK 1 212 21-07-2014, Saat: 19:23
Son Yorum: Recomer
  İzmir/Tire jeton 2 409 11-06-2013, Saat: 12:16
Son Yorum: jeton

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.