Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak
#1





Bu Proje UNC VFX STUDYO'da yapılmıştır.
Şu an'a kadarki çalışma süresi: 41 saat


1. TASARIMDA KULLANILAN PROGRAMLAR
  1.1 Final Cut Pro
  1.2 Movie Edit pro
  1.3 C-Script Writer
  1.4 XSI SFTIMG
  1.5 ZBrush
  1.6 HDRCompressor (Dahili)
  1.7 Vtracking
  1.8 3DS Max
  1.9 Nuke / AE

2. COLOR CORRECTIN
  2.1 Autodesk Luster Basic
  2.2 Adobe AE
  2.3 Final Colorist

3. PLUGİNLER
  3.1 Phsyx
  3.2 Random Kinetix
  3.3 Crash Control Özgün Sript Yazılımımız
  3.4 Fume FX
  3.5 XSI Burner / Fire
  3.6 Video Ftg
  3.7 Zbursh FBX Converter
  3.8 Material Viper Özgün script yazılımımız

4. PROJE HİYERARŞİ
  4.1 2D Basit konsept çizim
  4.2 3d Basit Görsel Çizim
  4.3 Modelleme
  4.4 Hareket ve İvmelendirme
  4.5 Kaplama
  4.6 Işıklandırma
  4.7 Ön Color
  4.8 Fonsuz Color (No composit)

5. ÖN İZLEME
  5.1 Tasarım PC (mac)
  5.2 Projektör (Sony)

Fonlar gelince final detaylar işlenecek.
Cevapla
#2
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

Bu işte ustalaştığınıza şüphe yok. Özellkle arabaların çarpışma sonrası fizik hareketlerinin gerçekliği, süspansiyon hareketleri çok etkileyici... Elinize sağlık. Dodgy
Cevapla
#3
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

2 şey işi bozuyor:

- Ambulansın ön camında, sanki tek ve büyük bir silecek varmış da onun bıraktığı iz var. Oysa 2 silecekten kalan iz olmalı.
- Kaza esnasında itfaiyenin yanında giden jant modeli hiç uyhun değil. Sahnedeki araçlarla alakasız bir yerden çıkmış gibi.
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#4
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

"Cem Budak" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2 şey işi bozuyor:

- Ambulansın ön camında, sanki tek ve büyük bir silecek varmış da onun bıraktığı iz var. Oysa 2 silecekten kalan iz olmalı.
- Kaza esnasında itfaiyenin yanında giden jant modeli hiç uyhun değil. Sahnedeki araçlarla alakasız bir yerden çıkmış gibi.

Valla billa bunları hiç fark etmemiştim yav:))))
Cevapla
#5
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

"Destruction" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Cem Budak" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2 şey işi bozuyor:

- Ambulansın ön camında, sanki tek ve büyük bir silecek varmış da onun bıraktığı iz var. Oysa 2 silecekten kalan iz olmalı.
- Kaza esnasında itfaiyenin yanında giden jant modeli hiç uyhun değil. Sahnedeki araçlarla alakasız bir yerden çıkmış gibi.

Cem abi bunları bende söyleyecektimde taslak ya o yüzden söylemediydim  ???  muhaha

Cem'e bakma sen dostum... Kıskanç o... Saçlarımı kıskanıyor. Takacak yer arıyor. Normaldir.. Benzini shell'den akılı kelden alacaksın diyor ama, bunun final olmadığını görmüyor. Niye? Çünkü yaz geldi güneş ışınları direkt içeri giriyor.

Yaşasın fenalık! E-he :)))
Cevapla
#6
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

"uncfilm" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Destruction" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Cem Budak" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2 şey işi bozuyor:

- Ambulansın ön camında, sanki tek ve büyük bir silecek varmış da onun bıraktığı iz var. Oysa 2 silecekten kalan iz olmalı.
- Kaza esnasında itfaiyenin yanında giden jant modeli hiç uyhun değil. Sahnedeki araçlarla alakasız bir yerden çıkmış gibi.

Cem abi bunları bende söyleyecektimde taslak ya o yüzden söylemediydim  ???  muhaha

Cem'e bakma sen dostum... Kıskanç o... Saçlarımı kıskanıyor. Takacak yer arıyor. Normaldir.. Benzini shell'den akılı kelden alacaksın diyor ama, bunun final olmadığını görmüyor. Niye? Çünkü yaz geldi güneş ışınları direkt içeri giriyor.

Yaşasın fenalık! E-he :)))

Ne kıskancam ya senin tel fırçaya dönmüş saçlarını? 3d işinde saçlarını dök, ama sağlam para kazan, git saç ektir, sonra saçlarımı kıskanıyo diye bana çamur at?..... Ben hiç olmazsa doğal halimle, kafamın kendiliğinden sunroof'lu olmasını sağlıyorum. Sen ucuz olsun diye Çin'den getirttiğin ekme/çatma saçlarınla övün dur!... Herşey birmilyoncudan aldığın gözlüklerle resim çektirip hava atmaya devam et...

Bu arada, aylık jöle harcaman kaç ton bilmiyorum ama, çektirdiğin resimlerde aynen prize çivi sokmuş gibi çıkıyorsun, haberin olsun... O kadar jöle bile durumu kurtarmıyo... Sana önerim, kafanı jöle dolu küvete soktuktan sonra, mikrodalgaya kafayı sokup kurutmayı filan dene... Radikal bişeyler denemeden adam olmaz o saçlar, demedi deme...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#7
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

Kafa kafaya çarpışmadan kasıt buydu sanırım.. :D :D
Cevapla
#8
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

"SonerKucuktepe" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kafa kafaya çarpışmadan kasıt buydu sanırım.. :D :D

Bencede  muhaha
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#9
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

Ba..ba..ba...

Adamın saçlarına dokununca kaplan kesiliyor:)

Bir kere ben kafamı jöle dolu küvete sokmam asla. özel Jöle kamyonum var. İhtiyaç olduğunda gelip üç beş depo hortum sıkıp gidiyorlar:))) Hem resimlerde gördüğün jöle değil, benim karizmatik, ıslak ve ahenkle birbirine giren saçlarım... Ordan bakınca lahana gibi görünebilir.

Bir de asla bir milyoncudan aldığım basit gözlüklerden kullanam. Migrostan tam 10 TL'ye aldım siyah gözlüğümü ben... Sıkı bir pazarlıkla 9,75 TL'ye düşürdüm üstelik. Her babayiğidin harcı değil öyle gözlükler...

Allah'ım... Çok pis kendimi sevesim geldi şu an.
Cevapla
#10
Ynt: Kafa Kafaya Çarpma Testi / Film Model / Son Taslak

"uncfilm" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ba..ba..ba...

Adamın saçlarına dokununca kaplan kesiliyor:)

Bir kere ben kafamı jöle dolu küvete sokmam asla. özel Jöle kamyonum var. İhtiyaç olduğunda gelip üç beş depo hortum sıkıp gidiyorlar:))) Hem resimlerde gördüğün jöle değil, benim karizmatik, ıslak ve ahenkle birbirine giren saçlarım... Allah'ım... Çok pis kendimi sevesim geldi şu an.

Sen bu taraflara bi gel, kaplan değil ejderha kesilicem sana...

Sürekli kontrolsüz biçimde büyüyen göbeğinin acısını benden çıkartmaya uğraşıyorsan, kimse bunları yutmaz... Sağda solda "üçgen vücutluyum" filan diye hava atarmışsın, ama tabanı aşağıda üçgen olduğunu söylemezsin tabii ki... Halbuki biri çıkıp "Mehmet Bey, boydan resminiz var mı?" dese, eehhh, kemm, kümmm, 33 yıl önceki bi resmim var, PC yeni formatlandı, eski laptopta kalmış, cart curt bi ton şey uydurursun. Veya acilen photoshop'ta göbeğini ince gösterecek tool'lar aramaya başlarsın. Fakat ne yazık ki, hiçbir foto işleme yazılımı senin göbeğini normale getirecek güçte değil...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hazır model üzerinden dış mekan villa izzet 10 560 10-07-2014, Saat: 12:08
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  Neşet Ertaş 3D Model Shaban Interactive 23 3,182 14-03-2014, Saat: 17:30
Son Yorum: Shaban Interactive
  WALL-E MODEL TahaMeşeli 13 598 14-01-2014, Saat: 20:29
Son Yorum: TahaMeşeli
  Organik model testleri uncfilm 5 724 15-08-2013, Saat: 23:00
Son Yorum: uncfilm
  Taşların Krallığı / Çizgi Animasyon Film 3D Motion capture testleri uncfilm 3 612 15-08-2013, Saat: 18:06
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.