Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması
#1








Çok şükür, projenin kabalarını bitirdik. Test animasyonunu Bir kaç güne hazırlamış olacağız

Animasyon hazırlanıyor
Cevapla
#2
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

Sabırsızlıkla beklemedeyim hocam birde inşallah O Bmw yi parçalamazsınız hocam  Gigakach_02 yazık olur arabaya
Cevapla
#3
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

Mehmet'in dünyasında bütün plakalar aynıdır!!!  Kopyacı      Haksızlık
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#4
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

Hocam sahnenin wiresini yani ışık konumlarını görebilirmiyiz birde rica etsem fusion olmalı son görüntülenmekte olan kısım onunda yapısını görebilirmiyiz.

Bizede artık öğretin bu kompozit olayını hep resim sergilemeyin hocam balık tutmasını öğretin rica ediyorum.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#5
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

Haklısın Orhan abi kompozit olayını öğrenmek isteyenler arasında bende varım.Mehmet hocam biraz bilgilendirseniz bizi..
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#6
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

Yeni resimleri ekledik.

Arkadaşlar projeyle ilgili az bir işimiz kaldı. Test animasyonunu da bitirdikten sonra tüm detayları burda anlatacağım. Vaktimiz azaldı.
Cevapla
#7
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

"Cem Budak" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mehmet'in dünyasında bütün plakalar aynıdır!!!  Kopyacı      Haksızlık

Bizim dünyamızda da kel, her zaman keldir.. 3D'den kazandığı bütün paraları saç ektirmeye verse de.. Yarası olan gocunsun, kaşınsın, çıldırsın...

E-he:)))

yaşasın fenalık!
Cevapla
#8
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

İple çekiyorum hocam  :)
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#9
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

"uncfilm" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Cem Budak" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mehmet'in dünyasında bütün plakalar aynıdır!!!  Kopyacı      Haksızlık

Bizim dünyamızda da kel, her zaman keldir.. 3D'den kazandığı bütün paraları saç ektirmeye verse de.. Yarası olan gocunsun, kaşınsın, çıldırsın...

E-he:)))

yaşasın fenalık!

Hadi ordan "ağır vasıta" seni... Daha geçen hafta AVM'ye girerken x-ray cihazına sıkışmışsın, itfaiye gelip cihazı keserek kurtarmış seni ordan... Bi de kalkıp benim sırma saçlarıma laf ediyosun ya, ayıp ayıpp.
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#10
Ynt: Kamyonet / Film Modeli / Yapım Aşaması

"Destruction" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aha yine başlıyoruz  Idea  muhaha

Kardeşim sen bu adamın bizzat kendisini görsen, sadece 1 saniye içinde Afrika'daki açlığın sebebini şıp diye anlardın...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  El Modeli v2 A.Salih 5 256 29-04-2017, Saat: 16:45
Son Yorum: A.Salih
  Yarışma Modeli Flatronx 6 407 18-01-2017, Saat: 17:14
Son Yorum: A.Salih
  Tır Modeli A.Salih 0 297 05-02-2016, Saat: 19:55
Son Yorum: A.Salih
  Why so serious? (Joker - Yapım Aşaması) uygargurkan 2 372 20-12-2015, Saat: 20:18
Son Yorum: uygargurkan
  Çiftlik evi yapım aşaması Blacklight 18 1,136 03-06-2015, Saat: 02:25
Son Yorum: Blacklight

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.