Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KAPI ÖNÜ
#1
Bugün günel ablanın facede paylaştığı bir gerçek resimi modelleyip sunmaya çalıştım.

3dsmax 2012 vray photoshop

        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#2
Ynt: KAPI ÖNÜ

ELine sağlık Orhan Hoca.. Ama çalışma biraz daha detay istiyor bence...  Dodgy Duvara sarmaşık, etrafta yaprak, gazete kağıdı, birkaç yerde yeşillik gibi..
Cevapla
#3
Ynt: KAPI ÖNÜ

Orhan abi sadece yazıların var resim göremiyorum
Cevapla
#4
Ynt: KAPI ÖNÜ

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ELine sağlık Orhan Hoca.. Ama çalışma biraz daha detay istiyor bence...  Dodgy Duvara sarmaşık, etrafta yaprak, gazete kağıdı, birkaç yerde yeşillik gibi..

Katılıyorum.

Yalnız kaplamalar ve PhotoShop efekti acayip güzel olmuş Orhan hocam bayıldım valla.
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#5
Ynt: KAPI ÖNÜ

Arkadaşlar bu referans resim



Birde referans resimi yapmadan sizlerin dediğinize göre uygulamaya yapayım
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#6
Ynt: KAPI ÖNÜ

Orhan Hocam referans resim böyle ama sen yanlarını da açtığın için oraları doldurmak lazım bence.. Birde kapının üstündeki tuğlaların dizilişine dikkat hocam.İyi olacak inşallah.
Cevapla
#7
Ynt: KAPI ÖNÜ

Tamam hocam şimdi hemen başlıyorum umarım hep beraber güzel bir şey çıkarırız.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#8
Ynt: KAPI ÖNÜ

Ne mutlu bana, sana ilham vermiş paylaştığım resim. Hoşuma gitti Orhan  Alkiss
Öncelikle ellerine sağlık. Ama daha da iyi olması için gözüme takılanları yazmak istiyorum.

Benim çok hatta çok çok takıldığım bir şey nedir max te biliyormusun?
- Keskin kenarlar. Bunlar gerçekçiliğe gölge düşüren şeyler.
Orijinal resimde dikkat edersen kapı sövesi yumuşak hatlarla duruyor yerinde. Onun için biraz değil epey chamfer gerekli bu gibi objelere derim.
- Bir önemli yer de şu, dikkat edersen kapının altına gelen zeminde çok kullanılmaktan hafif çukurluk var, aşınmış.
Sende de bunu görmek isterim.
- Kapı üstündeki tuğla yerleşimi de gerçekliği bozuyor, orası önemli, elden geçmeli,
- Ortam , genel görüntü oldukça eski ama, kapı sanki yeni yapılıp takılmış gibi, eskit onu Orhan hoca :)
- Ve arkadaşların dediği gibi çevreye bir şeyler konabilir, yaprak- ot v.b.
Cevapla
#9
Ynt: KAPI ÖNÜ

Çok teşekkür ederim günel ablam .

Şimdi günel abla keskinlikler kalktı,o dediğin yer zemin ovalleştirdim,sinan hocanın  bahsettiği sarmaşık birde sahneye bisiklet koydum gerçi bisiklet bana ait değil ama hoş olur diye düşündüm bu resimde bir print aldım bunlar nasıl?

        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#10
Ynt: KAPI ÖNÜ

Güzel olmuş Orhan abi lakin 2 nokta var;

-Kapı dar ve uzun ilk renderında görüş açısı geniş olduğu için dikkat dağılıyor ve yanlardaki nispeten daha kötü olan tuğlalara kayıyor.Renderı biraz dar ve uzun ölçülerde(referanstaki gibi) alırsanız kapı ve yol yukarı doğru bir çizgi oluşturur hatta bu noktada daha da güzelleştirmek için kapının bitimindeki(Ovalliğin başladığı yere) bir eski metal lambalardan yerleştirebilirsiniz.(İşlemeli olanlardan)Bu sayede odak yoldan başlar, kapıyı takip eder ve lambanın sağda veya solda olması ki burada ışığın geleceği noktada olması daha güzel olur çok güzel bir kompozisyon oluşturur diye düşünüyorum.Bu render akşamüstü veya gece olup lamba hafif ışık saçarsa lamba odak noktası olur bu durumda bir daha detay ister.Umarım kafanı karıştırmamışımdır abi sadece öneriydi.

-2. konu ilk renderda yerdeki taşlar çok göze batıyor yollardaki speedbreaker(Gerçekten tam Türkçe'si ne oluyor bilmiyorum hani şu sarı siyah olanlardan) benziyor.Düz bir asfalt texture bulup atarsanız daha güzel olur.

-Kemerde duvar gibi yatay tuğla dizilimi var.Kemeri detachleyip uwm mapini silindir olarak ayarladıktan sonra kaplamayı atayıp biraz da tiling değerini arttırırsan referanstaki gibi çember şeklinde bir tuğla dizilimi olur.

-Eğer uğraşırım zamanım var dersen abi bence dokuda veya modellemeyle bir iki tuğlanın eksilmesini sağla.

-Son olarak şu Ps'deki resmin genelinde bir eskitme uygulama(Yıpranmış kağıt görüntüsü) yerine kaplamaları Ps'de açıp üzerinde eskitme uygularsan ya da Max üzerinde o etkiyi yakalamayı denersen daha gerçekçi bir sonuç elde edebilirsin abi.

Biliyorum çok yordum ama sadece öneri:)Kolay gelsin.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mukarnas Taç Kapı Çalışması BornSoldier PeaceBlood 0 271 21-02-2015, Saat: 08:52
Son Yorum: BornSoldier PeaceBlood
  Kapı cem.iu 1 201 26-12-2014, Saat: 12:56
Son Yorum: İbrahim Baş
  Eski Kapı br.kr 4 602 08-09-2012, Saat: 11:26
Son Yorum: br.kr
  Kapı Önü izzet 9 755 23-03-2012, Saat: 16:00
Son Yorum: pusu-laci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.