Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaplama Tekrarının Belli Olması - Yardım Lazım - SS Ekledim
#1
Arkadaşlar merhaba yine ben :)
Bir kez daha soru ile karşınızdayım.

Firmamızda özel üretilen püskürtme granitin resimlerini detaylıca çektim. Photoshopta da texture oluşturuyorum. Fakat kaplamaların tekrar eden yerlerinde ışığın dengeli olmamasından kaynaklı dalgalı vaziyette karartı şeklinde tekrarlanmalar söz konusu olmakta. Pek çoğumuzun başına gelmiştir. Buna nasıl çözüm bulabilirim acaba ?

Teşekkür ederim şimdiden yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara...
Cevapla
#2
UnwMap Uvv ile kaplama yapmayı deneyiniz.
Cevapla
#3
İbrahim Baş, post: 83777, member: 870 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:UnwMap Uvv ile kaplama yapmayı deneyiniz.
Deneyeyim bi hocam. Detaylı anlatımı var mı sitede acab ?
Cevapla
#4
UnwMap Uvw kullanmayı yeterince bilmiyorum hocam. Yapamadım. Bana daha pratik çözümler lazım. Nasıl yapabilirim acaba başka ? Buyrun sorunuma örnek resim

Cevapla
#5
Hocam Belki bu yardımcı olur,
Materyal i seçtiğinde , aşağıda bitmap parameters bölümü var.
Cropping / Placement bölümünde Apply i işaretle sonra View image ı tıkla, çıkan pencerede kaplamanın istediğin kısmını seç.
Gölgelenmeye sebep olanları belki bu şekilde temizleyebilirsin.

Umarım yardımcı olur.
EROL SALİH ERKMEN - KONYA
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Lightbulb Render sürem çok uzun sürüyor yardım ali.kose 1 58 02-12-2016, Saat: 19:12
Son Yorum: Ramin
  Arkadaşlar Acil yardım sahnem renderda görünmüyor İbrahimKELES 4 170 16-10-2016, Saat: 01:20
Son Yorum: İbrahim Baş
  Materyal Sorunu Lütfen yardım darkeagle56 9 249 08-10-2016, Saat: 23:00
Son Yorum: darkeagle56
  3dsmax vray ayarları yardım cerkestorunu 2 165 28-09-2016, Saat: 12:12
Son Yorum: boraevgar
  3d max animasyon YARDIM ! sinangecgin 3 524 16-06-2016, Saat: 11:53
Son Yorum: M. Seyfettin CAN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.