Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaplamayı tek tek atama..
#1
Sahnemde 100 tane yastık var diyelim.. Hepsine de aynı kum aşı atayacağım... Hepsi seçiliyken kaplamayı atadığımda tek bir cisimmiş gibi kaplamayı tüm cisimlere "yayıyor".. Tümü seçiliyken ayrı ayrı hepsine ataması için ne yapmalıyım??? Cevaplarsanız sevinirim.. Teşekkürler...
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla
#2
yastıklarınıza ayrı ayrı UWM map atamalısınız
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#3
Ya da aynı yastığı kopyalayın. 100 tane çok olduğu için yastığın poligon sayısının mümkün olduğunca az olmasına dikkat edin. Yastıklar farklı ölçüde olacaksa modifier ile büyütüp küçültebilirsiniz her kopyaladığınızı ama dikkat edin kopyalama seçeneğine yoksa hepsi birden büyür küçülür yada kaplama ölçeği değişir. Hepsi aynı kumaş olduğu için farklı ölçülerdeki yastıklarınızı(varsa eğer) hazırlayıp onları öyle çoğaltın. (copy, instance ve referance farkını gözeterek)
Cevapla
#4
Aslında Ben bunun için kendime özel bir script yazmıştım.. İleriki günlerde belki Ders olarak çekip yayınlayabilirim.. Şu anda işlerim çok olduğundan yapamıyorum..Kahraman beyin dediği gibi tek tek uvmap atman gerekiyor..Ben bunu otomatikleştirmiştim..
Cevapla
#5
H737, post: 112220, member: 26544 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya da aynı yastığı kopyalayın. 100 tane çok olduğu için yastığın poligon sayısının mümkün olduğunca az olmasına dikkat edin. Yastıklar farklı ölçüde olacaksa modifier ile büyütüp küçültebilirsiniz her kopyaladığınızı ama dikkat edin kopyalama seçeneğine yoksa hepsi birden büyür küçülür yada kaplama ölçeği değişir. Hepsi aynı kumaş olduğu için farklı ölçülerdeki yastıklarınızı(varsa eğer) hazırlayıp onları öyle çoğaltın. (copy, instance ve referance farkını gözeterek)
Sorumu dikkate aldığınız için teşekkürler; fakat ben zaten ondan kaçınmaya çalışıyorum :) çok sayıdaki objelerin tümünü seçip ayrı ayrı, her objeye ayrı atama yapılmasını istiyorum... Aslında UW Map'in içinde böyle bir seçenek olmalıydı...
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla
#6
panubis3d, post: 112229, member: 8651 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aslında Ben bunun için kendime özel bir script yazmıştım.. İleriki günlerde belki Ders olarak çekip yayınlayabilirim.. Şu anda işlerim çok olduğundan yapamıyorum..Kahraman beyin dediği gibi tek tek uvmap atman gerekiyor..Ben bunu otomatikleştirmiştim..
Bu davranışınızı kınıyorum panubis3d... neden kendinize özel yapıyorsunuz... biz insan değil miyiz?? Ireful
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla
#7
J.E.M.B.E.Y, post: 112238, member: 24910 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu davranışınızı kınıyorum panubis3d... neden kendinize özel yapıyorsunuz... biz insan değil miyiz?? Ireful
Tam bitmiş değildi eklemek istediklerim olduğu için yayınlayamadım..Yoksa burdaki diğer kardeşlerlede paylaşmak mutluluk vericek bana ;)
Cevapla
#8
panubis3d, post: 112239, member: 8651 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tam bitmiş değildi eklemek istediklerim olduğu için yayınlayamadım..Yoksa burdaki diğer kardeşlerlede paylaşmak mutluluk vericek bana ;)
Allah razı olsun bu cömert ve özverili davranışınızdan dolayı... Bir verdiğiniz bin dönsün size... ;)
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Vray material atama sorunu! 3d28 6 5,982 19-12-2014, Saat: 02:42
Son Yorum: ImAzazel
  Birden Fazla Kaplamayı Tek Dosyada Birleştirmek ImAzazel 0 181 18-12-2014, Saat: 03:54
Son Yorum: ImAzazel
  multi/sab object materyali atama problemi jaqu_36 4 303 13-08-2014, Saat: 09:33
Son Yorum: jaqu_36
  autocad ten import olan çalışmaya yüzey atama komando 2 333 06-05-2014, Saat: 13:46
Son Yorum: komando
  SEGMENT ATAMA KOLAYLIĞI komando 7 589 07-04-2014, Saat: 14:28
Son Yorum: hayatim12345

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.