Merhaba Ziyaretçi!

Anket Başlığı: Karakter için
3ds max
Zbrush
Maya
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
 
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karakter için
#1
2 3 yıl önce 3dsmax kursuna gittim sertifikam var az çok bılıyorum kullanmayı ancak benım ıstedgım karakter çizebılmek 3ds max de karater oluyor tabı ama bi zbrush değil sanırım sızce karakter ıcın öğrenmiş oldugum 3dsmax denmı devam etmelıyım yoksa zbrush veya önerebileceğiniz başka bir programa yenıdenmi başlıyım ?
Cevapla
#2
Şimdi şöyle bir durum var.  3DS maxtte hatal gücünü tam kullanman çok zor ve doğro topology ile modellediğin karakterinin sonradan topologisini çıkarmana gerek yok. Zbrushta sculpting tekniği ile yaptığın yüksek detaylı modelin rigg işlemini veya uv mapping doğru yapılması için karakterinin sonradan doğru topologysini çıkartmak zorundasın. Sonuç olarak benim düşücem karakter alanında gelişebilmek için iki 3d programına hakim olmalısın.
Cevapla
#3
(10-10-2016, Saat: 15:29)Ramin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şimdi şöyle bir durum var.  3DS maxtte hatal gücünü tam kullanman çok zor ve doğro topology ile modellediğin karakterinin sonradan topologisini çıkarmana gerek yok. Zbrushta sculpting tekniği ile yaptığın yüksek detaylı modelin rigg işlemini veya uv mapping doğru yapılması için karakterinin sonradan doğru topologysini çıkartmak zorundasın. Sonuç olarak benim düşücem karakter alanında gelişebilmek için iki 3d programına hakim olmalısın.

YANI Oncelıklı olarak hazırda ogrenmıs oldugum maxi kavrıyım o azaman sızın dedıgınıze gore zbrush max kadar karısık bı program degıl
Cevapla
#4
(10-10-2016, Saat: 15:29)Ramin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şimdi şöyle bir durum var.  3DS maxtte hatal gücünü tam kullanman çok zor ve doğro topology ile modellediğin karakterinin sonradan topologisini çıkarmana gerek yok. Zbrushta sculpting tekniği ile yaptığın yüksek detaylı modelin rigg işlemini veya uv mapping doğru yapılması için karakterinin sonradan doğru topologysini çıkartmak zorundasın. Sonuç olarak benim düşücem karakter alanında gelişebilmek için iki 3d programına hakim olmalısın.

bu arada topology dedıgınız nedır ?
Cevapla
#5
Zbrush sculpting tekniği ile yapmış olduğumuz nesnelerde çok fazla polygn bulunmakta. Topologyni bir nevi polygon azaltma işlemi gibi düşüne bilirsin. Doğru topology olmassa rigg de yapamazsın karakterinde.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ürün Kataloğu İçin; Gölge Sorunu yavuzhasbal 1 46 6 saat önce
Son Yorum: Thinginmyhead
  3ds max ve vray için bilgisayar alımı arcgmz 6 85 13-02-2017, Saat: 09:10
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  3DS Max için skin pluginleri mayal 0 118 26-11-2016, Saat: 15:11
Son Yorum: mayal
  Vray ile Makina parçası için render alma sorunum ali.kose 3 193 17-11-2016, Saat: 21:51
Son Yorum: gürkan
  Animasyon yapabilmek için baştan sona adımlar Blacklight 9 628 07-10-2016, Saat: 00:06
Son Yorum: Blacklight

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.