Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kemik Sistemi
#1
Selamın Aleyküm benim bir karakterim var.Nasıl kemik sistemi yaparım?
Animasyon için istiyorum bunu.
Model:
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#2
Ynt: Kemik Sistemi

Ben de bu pazar başlıyorum inşaAllah riglemeye :)

https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#3
Ynt: Kemik Sistemi

Kolay gelsin şimdiden , video içinde teşşekür ederim.
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#4
Ynt: Kemik Sistemi

Hamza'nin dedigi gibi CAT ilede yapabilrsin.. modeline uygun bir biped olustur.. vucut disi uzuvlar icinde bonelar ile eklemli kemikler yap daha sonra skin modifieri ile modelini kemige bagla.. kusura bakma telefondan yaziyorum.. resimli bir anlatim yapamadim..
Cevapla
#5
Ynt: Kemik Sistemi

Saolsın abi inşAllah işin içinden çıkıcam. Hi
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#6
Ynt: Kemik Sistemi

Sa bir oyunum için yapacağım bu modeli ama beceremedim  Duvar. Modeli versem yardımcı olabilirmisiniz?
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#7
Ynt: Kemik Sistemi

"SonerKucuktepe" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hamza'nin dedigi gibi CAT ilede yapabilrsin.. modeline uygun bir biped olustur.. vucut disi uzuvlar icinde bonelar ile eklemli kemikler yap daha sonra skin modifieri ile modelini kemige bagla.. kusura bakma telefondan yaziyorum.. resimli bir anlatim yapamadim..
Skin'e ek olarak Physique modifierini öneririm.Geçen gün hiç ders izlemeden 3 gün içinde bir penguen bir de yunus rigledim gayet rahat bir modifier.
Cevapla
#8
Ynt: Kemik Sistemi

Riglemede acemiyim  Duvar ama bu dediğin modifieride uygulayacağım.
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#9
Ynt: Kemik Sistemi

Öncelikle şunu belirteyim, karakter riginin işlevsel ve düzgün çalışması için karakterin doğru topolojiyle modellenmiş olması çok önemli. Karakter modeline bakınca poligon örgüsünün doğru olmadığı, topolojiye dikkat edilmeden modellendiği belli oluyor. Yani siz mükemmel bir rig işi çıkarsanız da çok sağlıklı sonuç alamayabilirsiniz. Rig konusuna gelince, rig işi birkaç günde çözülecek kadar basit bir konu değil. 3d sektöründe tamamen ayrı bir kariyer alanı. CAT rigi hazır olduğu için sadece skinnig konusuna eğilerek iş görebilecek bir rig elde edebilirsiniz belki ama topolojisi düzgün modellerde bile cat rigi çokça sorun çıkarıyor key frame animasyon yaparken. mocap datası kullanacaksanız işinizi görebilir.
Cevapla
#10
Ynt: Kemik Sistemi

Benim için modelin sadece yürüyebilmesi yeterli,çok şaşalı birşiy yapmayacağım.Modelin  iyi olmadığı konusunda haklısınız
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Biped Hareket sistemi 78baris78 5 232 26-10-2015, Saat: 11:50
Son Yorum: Tamer UZUN
  3D Max Koordinat Sistemi ile Çalışmak mustafayetis84 2 407 05-05-2014, Saat: 21:47
Son Yorum: mustafayetis84
  3Dsmax Kemik Hakkında bysiverekli 4 307 02-04-2014, Saat: 19:33
Son Yorum: bysiverekli
  3dsmax Kemik Sistemi bysiverekli 2 362 01-03-2014, Saat: 17:47
Son Yorum: SADIK ALÇIK

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.