Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kibrisonline 3D SBS (Sinema Reklami)
#1
Merhaba arkadaslar, KKTC Real 3D Sinemalari icin tasarladigimiz 3D animasyon reklamini sizlerle paylasmak istedim. Sinema icin cikti aldigimdan tum simulasyonlar, Ambient Occlusion, Reflection, Global Illumination, Physical Depth of Field, Motion Blur, Lastiklerden cikan duman Simualsyonu (TrubulenceFD) effektlerini kapatmak zorunda kaldim. Yani izleyeceginiz animasyon en dusuk render ayarlarinda ve tum effektler kapali halde olacaktir. Render suresinin dramatik olarak artmasindan dolayi yeni bir makine alana kadar bu sekilde render alip Post Production la rutuslamaya calisacagim :D

Mehmet Kalaman'a F1 riglemedeki ustun basarisindan ve yardimlarindan dolayi tesekkur ederim ;)

Proje Ozellikleri:

*Program: Cinema 4D R16
*Render Motoru: AR3 (Standart)
*Render Suresi: Toplam 4 Sahne: 80 saat. (Effektler Kapali) 2K SBS Render.
*Sahne Yapim Suresi: 7 gun.
*Teknik: 3D Stereoscopik Tasarim, Projectionman, Digital Matte Painting, Simulations.

Screenshots:





3D SBS FULLHD VIDEO ANIMATION:


WireFrames:



Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#2
Arkadaslar 3D olarak izleyen varsa gozu yorup yormadigini yazsin lutfen :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#3
maşallah shaban hocam çok güzel olmuş tebrik ederim allah devamında kolaylıklar versin
Cevapla
#4
Ellerine sağlık üstad. Bende istiyorum yaaa... Duvar Vallahi bu siteye bir intro yapmak lazım artık...
Cevapla
#5
SİNANSOYLU, post: 98546, member: 14410 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ellerine sağlık üstad. Bende istiyorum yaaa... Duvar Vallahi bu siteye bir intro yapmak lazım artık...
kardesim istersen hemen yapalim ;) cok yogun durumdayim, 2 gundur eve ugrayamiyorum. ama rahatlar rahatlamaz yapalim birseyler ;)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#6
Gayet güzel olarak ayrıntılı modellenmiş ve sonuç olarak güzel bir iş ortaya çıkarmışsın(her zamanki gibi) üstad. Ellerine sağlık.
Cevapla
#7
TyC Design, post: 98553, member: 11500 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Gayet güzel olarak ayrıntılı modellenmiş ve sonuç olarak güzel bir iş ortaya çıkarmışsın(her zamanki gibi) üstad. Ellerine sağlık.
tesekkur ederim dostum :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#8
Abi her zamanki işçilik eline sağlık
Cevapla
#9
Shaban Interactive, post: 98517, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mehmet Kalaman'a F1 riglemedeki ustun basarisindan ve yardimlarindan dolayi tesekkur ederim ;)

Rig yapmışmışım lafı olmaz ama sende bu projenin altından çok iyi bir şeklide kalktın helal diyorum
Ek olarak burdan duyurim yakın zamanda bir araç rig sistemi yayımlayabilirim alfa durumu burdaki projede denendi betasını güzelce ben deneyip beğeninize sunucam ;)
Cevapla
#10
mehmetkalaman, post: 98629, member: 13161 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Rig yapmışmışım lafı olmaz ama sende bu projenin altından çok iyi bir şeklide kalktın helal diyorum
Ek olarak burdan duyurim yakın zamanda bir araç rig sistemi yayımlayabilirim alfa durumu burdaki projede denendi betasını güzelce ben deneyip beğeninize sunucam ;)
mehmet heycanla bekliyoruz :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KIBRISonline Logo Animation Shaban Interactive 7 316 19-10-2014, Saat: 18:09
Son Yorum: İbrahim Baş
  Düş Vurgunu Sinema Filmimizin ilk kısa teaser'ı uncfilm 7 746 02-02-2013, Saat: 22:42
Son Yorum: Nursen Girgin
  Düş Vurgunu Sinema Filmimizin ilk kısa teaser'ı uncfilm 0 342 02-02-2013, Saat: 02:37
Son Yorum: uncfilm

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.