Merhaba Ziyaretçi!

Anket Başlığı: Hiç "Captain Tsubasa" atari oyununu oynadiniz mi?
Evet
Hayir
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
 
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kojiro Hyuga Real 3D
#1
Merhaba arkadaslar, Captain Tsubasa cilginligi cocuklugumdan beridir var bende :) En sevdigim karakter de Kojiro Hyuga oldugu icin internette buldugum bir resmi Real 3D ye cevirdim :) 3D TV si olanlar 3D wallpaper yapabilirler.

Not: Stereoskopik (side-by-side) olan resimler sadece 3D goruntuleme sistemleri ile goruntulenebilirler. (HTC EVO 3D, 3D TV, Nvidia 3D Vision, vb...) HTC EVO 3D cihazlarda ve 3D TV lerde test edilmistir. Stereoskopik resmi bilgisayariniza kaydettikten sonra ".jpg" uzantili olan resmi "yeniden adlandir" secenegi ile uzantisini ".jps" olarak degistirin. olusan ".jps" formatli resmi 3D tvnize veya 3D Goruntuleme ozelligi olan herhangi bir cihaziniza gonderiniz.


Final Render:


Wireframe:
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#2
Benim adamım bu hocam elinize sağlık.. Benim en sevdiğim karakter :) ... Son takımı ataride hyuga nın golüyle yenmiştim unutulmaz bi andı muhahamuhaha ....
Cevapla
#3
Saha uzunluğuna tepki olarak doğdu :) Elinize sağlık hocam.
"Başlamak için muhteşem olmanıza gerek yok ama muhteşem olmak için başlamalısınız."
Cevapla
#4
panubis3d, post: 84386, member: 8651 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Benim adamım bu hocam elinize sağlık.. Benim en sevdiğim karakter :) ... Son takımı ataride hyuga nın golüyle yenmiştim unutulmaz bi andı muhahamuhaha ....
:D tesekkurler hocam, etrafta super hackler doalsiyo, hyuganin sutunu tamamen degistirmisler :)
B-A, post: 84390, member: 551 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Saha uzunluğuna tepki olarak doğdu :) Elinize sağlık hocam.
:D cizgi filmini izlerken bir bolum hatirliyorum, abartisiz hakem baslama dudugunu caldi adamlar sahada kosarken herbirinin dusuncelerini gosterdi :) bolum bitti :D sonraki bolumde de sadece karsi takim kayarak hyuganin ayagindan topu aldi, hyuga bugnlere nasil geldigini dusunmeye basaldi, bir bolum daha gtti :D bir sonraki bolumde tsubasanin kucuklugunu, birsonrakinde de misakinin hastaligini anlatti :D gel de cildirma simdi :D
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#5
Shaban Interactive, post: 84392, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı::D tesekkurler hocam, etrafta super hackler doalsiyo, hyuganin sutunu tamamen degistirmisler :)

:D cizgi filmini izlerken bir bolum hatirliyorum, abartisiz hakem baslama dudugunu caldi adamlar sahada kosarken herbirinin dusuncelerini gosterdi :) bolum bitti :D sonraki bolumde de sadece karsi takim kayarak hyuganin ayagindan topu aldi, hyuga bugnlere nasil geldigini dusunmeye basaldi, bir bolum daha gtti :D bir sonraki bolumde tsubasanin kucuklugunu, birsonrakinde de misakinin hastaligini anlatti :D gel de cildirma simdi :D

:D Sevmezdim ben bu çizgi filmi zaten pekte yetişemedim bu çizgi filmin dönemine. Abim hastasıydı bende ucundan kıyısından izlemek zorunda kalıyodum :) Pokemoncuyuz biz :)
"Başlamak için muhteşem olmanıza gerek yok ama muhteşem olmak için başlamalısınız."
Cevapla
#6
Unutursak ciğerimiz kurusun Kojiro Reyiz :D
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CG Studyo Real 3D (Intro) Shaban Interactive 23 1,144 08-12-2014, Saat: 01:00
Son Yorum: Orhan Musellim
  Real Flow Text Style Melik Ay 4 650 02-01-2013, Saat: 20:29
Son Yorum: Melik Ay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.