Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Low Poly Mad Max Cars
#1
Mobil oyunlarda kullanılabilicek farklı materyellerde 5 farklı arac yaptık Low poly 3k ile 5k arası değişiyo

Autodesk Maya süre aralıklı 4 gün
Cevapla
#2
süper olmuş Dodgy
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#3
Teşekkürler özellikle şahine dikkat :)
Cevapla
#4
bayıldım vallahi hem low poly hem de çok kaliteli görünüyorlar, işte bu da bir sanat.
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#5
İnternete para ile koymalısın
Cevapla
#6
Ben neden yapamiyorum boyle seyler yav :(... Eline sağlık
Cevapla
#7
Codseus, post: 116774, member: 18635 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben neden yapamiyorum boyle seyler yav :(... Eline sağlık

bugün daha çok çalışmak için doğru bir gün.. ;) tutorial tutorial tutorial.. tutorial tutorial tutorial..
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#8
A.Salih, post: 116767, member: 32657 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İnternete para ile koymalısın
Evt aslında modeller unity uyumlu olduğu için Asset storeye koyasım var öneri için teşekkürler
https://www.assetstore.unity3d.com/en/
Cevapla
#9
Codseus, post: 116774, member: 18635 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben neden yapamiyorum boyle seyler yav :(... Eline sağlık
Genelde tavsiyem önce 3D Modellemeden degilde direk perspektif çizimlerle başlamanız yani 3D çizimlerden böylece beyinde 3D algısını yerleştirmiş olursunuz en önemliside bu aslında şahsen bir modele başlamadan önce zaten kafada modeli halletmişizdir sonrasında programa dökmek kolay gelir böylece hangi aracları kullanarak o şekli cıkartıcanızıda bilirsiniz aynı şekilde model sınırınızda olmaz hangi arayüzle veya programla çalıştığınızında bir önemi kalmaz yani programların yaptıgınız işe etkisi yok gibi birşey herşey potansiyelinize baglı her alanda model cıkartabilinir bide hayalgücü varsa kim tutar Piayasada görürüz adam 5 veya 10 yılını 4 ila 5 3D programında uzmanlaşarak geçirir iyiçe ögrenir lakin işi kafada bitiremedigi için elinden düzgün iş gelmez veya bir yere kadar gelir bir baltaya sap olamaz dolayısıyla iş alamaz isyan eder yazık olur onlardan olmayın derim iyi çalışmalar
Cevapla
#10
Havolk, post: 116901, member: 19750 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Genelde tavsiyem önce 3D Modellemeden degilde direk perspektif çizimlerle başlamanız yani 3D çizimlerden böylece beyinde 3D algısını yerleştirmiş olursunuz en önemliside bu aslında şahsen bir modele başlamadan önce zaten kafada modeli halletmişizdir sonrasında programa dökmek kolay gelir böylece hangi aracları kullanarak o şekli cıkartıcanızıda bilirsiniz aynı şekilde model sınırınızda olmaz hangi arayüzle veya programla çalıştığınızında bir önemi kalmaz yani programların yaptıgınız işe etkisi yok gibi birşey herşey potansiyelinize baglı her alanda model cıkartabilinir bide hayalgücü varsa kim tutar Piayasada görürüz adam 5 veya 10 yılını 4 ila 5 3D programında uzmanlaşarak geçirir iyiçe ögrenir lakin işi kafada bitiremedigi için elinden düzgün iş gelmez veya bir yere kadar gelir bir baltaya sap olamaz dolayısıyla iş alamaz isyan eder yazık olur onlardan olmayın derim iyi çalışmalar

Teşekkürler, 2D çizimde kendime güveniyorum karakalemim falan iyidir ancak perspektifim pek iyi değil. Benim asıl isyan ettiğim konu nedense hiçbir yerde %100 oturan blueprint bulamıyorum ve arabayı düzgün modelleyemiyorum.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Low poly Yerli ve Milli ozkanakyurek 10 338 16-04-2016, Saat: 04:57
Son Yorum: ozkanakyurek
  Low Poly Viking 2 Havolk 6 243 17-03-2016, Saat: 16:01
Son Yorum: Havolk
  Low Poly - Saldırı ozkanakyurek 7 222 11-03-2016, Saat: 18:27
Son Yorum: ozkanakyurek
  Low Poly Sici-fi Silah Havolk 4 230 27-02-2016, Saat: 15:54
Son Yorum: Havolk
  Low-poly Hell-Heaven metinzeki 11 342 26-08-2015, Saat: 23:58
Son Yorum: pusu-laci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.