Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M^C Auto + yeni render denemesi Hot Bad (M^C)
#1
Max + v ray +ps
Modelleme 10 saat
Render süresi 2:03 saat
Başka renderler alıcam ...







yayınladığım bir uygulamanın yeni renderi



M.C Motors
Cevapla
#2
Ynt: M^C Auto

modelleme mukemmel olmus, render de cok guzel. gozume tek batan HDRI yansimasi cok parlak olmus. Modele bayildim :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#3
Ynt: M^C Auto

"Shaban Interactive" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:modelleme mukemmel olmus, render de cok guzel. gozume tek batan HDRI yansimasi cok parlak olmus. Modele bayildim :)

sizden duymak güzel mösyö...
uzun zaman kafamı kurcalayan gamma ayarları yüzünden fazla parlak hala color mapping ayarı 2.2 mi 1.1 mi hangisi genel kullanım dır  çözemedim .
sanırım bu yuzden fazla parlak ..
Cevapla
#4
Ynt: M^C Auto

"makedon" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Shaban Interactive" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:modelleme mukemmel olmus, render de cok guzel. gozume tek batan HDRI yansimasi cok parlak olmus. Modele bayildim :)

sizden duymak güzel mösyö...
uzun zaman kafamı kurcalayan gamma ayarları yüzünden fazla parlak hala color mapping ayarı 2.2 mi 1.1 mi hangisi genel kullanım dır  çözemedim .
sanırım bu yuzden fazla parlak ..

gamma 1.0 veya 1.1 standart ayardir. 2.2 fazla bence.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#5
Ynt: M^C Auto

aksini anlatan ve bunun şart odugun şöyleyen makaleler okudum bu yuzden kafam karıştı deneme yanılmayla çözücez ,
Cevapla
#6
Ynt: M^C Auto

Elinize sağlık. Çok hoş gözüküyor. Ön ve arka kısma shell ile biraz kalınlık verilebilirdi. Bu şekilde teneke gibi ince ve keskin gözüküyor. Bir de ilk resimde sağda, ön çamurlukta vertex kısımları belli oluyor, yumuşatılması gerekir diye düşünüyorum.

Render'da gölgede çok fazla karıncalanma var, threshold değerine ve light cache ayarlarına göz atmakta fayda var.

Hi
Cevapla
#7
Ynt: M^C Auto

Hotrot mu ne ondan desem değil scfi desem değil
çok değişik güzel bişi olmuş render olaylarına gelince yorumlar yapılmış zaten.
Cevapla
#8
Ynt: M^C Auto

"wh1te" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Elinize sağlık. Çok hoş gözüküyor. Ön ve arka kısma shell ile biraz kalınlık verilebilirdi. Bu şekilde teneke gibi ince ve keskin gözüküyor. Bir de ilk resimde sağda, ön çamurlukta vertex kısımları belli oluyor, yumuşatılması gerekir diye düşünüyorum.

Render'da gölgede çok fazla karıncalanma var, threshold değerine ve light cache ayarlarına göz atmakta fayda var.

Hi

çok doğru tesbit . Dikkatiniz için ayrıca teşekkürler modelleme bitmeden sabredemeden kapladım. modellemeye devam edicem
Cevapla
#9
Ynt: M^C Auto

"mehmetkalaman" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hotrot mu ne ondan desem değil scfi desem değil
çok değişik güzel bişi olmuş render olaylarına gelince yorumlar yapılmış zaten.

iki tarzın arasında kaldığım doğrudur
teşekkür ederim..
Cevapla
#10
Ynt: M^C Auto

eline sağlık güzel çalışma tasarımıda bir okadar ilginç olmuş
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bardak ve kaşık (FSTORM RENDER) tanguner 2 168 03-05-2017, Saat: 02:57
Son Yorum: tanguner
Photo FSTORM RENDER tanguner 4 213 01-05-2017, Saat: 09:57
Son Yorum: A.Salih
  Bardak modelleme + Render SkyLord 1 107 20-04-2017, Saat: 00:06
Son Yorum: gürkan
  Salon Render B-A 4 349 08-04-2017, Saat: 17:35
Son Yorum: mhalil
  Evermotion sahnesini iray render ile almak cgman 0 124 22-03-2017, Saat: 23:33
Son Yorum: cgman

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.