Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maserati Sonunda Bitti
#1
Yaklaşık 1 aydır boş vakitlerimde uğraştığım Maserati Garnturismo MC STradale otomobili modelleme ve render işlemleri bitti sayılır. Başlangıçta bi tutorialdan bir-iki teknik kapayım diye başladığım model dersler bitince beni kesmedi, yeterince detaya girmedi çünkü anlatan bende kendim girebildiğim kadar detaylara girdim. Otomobilin içi yok yanlız. Tamamını 3D Studio Max da modelledim.(1-2 yerde Zbrush kullandım çok az) Renderların bir kısmı 3Dmax/Vray bir kısmıda Keyshot. Photoshopda biraz anladığım kadarıyla PostProduction yapmaya çalıştım. İlk defa bir otomobil modelledim, fena da olmadı gibi. Otomobilin orjinalinden farklı 1-2 çok ufak değişiklik yaptım.İçime sinmeyen bir iki yeri var (arka stop lambaları mesela) ama daha fazla uğraşamayacağım, kalsın böyle.. Yorumlarınızı bekliyorum...


Vray Render
.................................................................................................................................................................


Vray Render
.............................................................................................................................................................


Vray Render
............................................................................................................................................................


Vray Wire Render
...........................................................................................................................................................


Vray Wİre Render
.......................................................................................................................................................


Vray Render
...............................................................................................................................................................


Keyshot Render
...............................................................................................................................................................


Keyshot Render
...............................................................................................................................................................


Keyshot Render
.............................................................................................................................................................


Keyshot Render
...............................................................................................................................................................


Keyshot Render (model biraz eski hali sonradan değişti biraz)
..........................................................................................................................................................


Keyshot Render
...........................................................................................................................................................
Cevapla
#2
Mat camlar arabaya gitmemiş.Bazı Özellikle son renderdaki yansıma beni çok rahatsız etti
Cevapla
#3
Mat camlara mecburdum çünkü arabanın içini çizmedim. SOn renderda evet kamera çok yakın olduğu için biraz batıyo göze.
Cevapla
#4
Harika, eline sağlık Aydın ZENGİNOL.

Bide ben bitirebilsem başladığım arabayı.
Cevapla
#5
Şener CANÖZ, post: 112173, member: 22433 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Harika, eline sağlık Aydın ZENGİNOL.

Bide ben bitirebilsem başladığım arabayı.
Teşekkürler. Otomobil modelleme dedikleri gibi hakikaten pek kolay değilmiş. Birtanedaha modellemeyi düşünüyorum pekiştirmek için bakalım.
Cevapla
#6
Elinize sağlık güzel çalışma olmuş Dodgy
Cevapla
#7
özellikle ön camda olmak üzere camlarda ve tavanda bazı hatalar var benim gördüğüm. onun dışında harika olmuş.
Cevapla
#8
oguzk06, post: 112179, member: 1440 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:özellikle ön camda olmak üzere camlarda ve tavanda bazı hatalar var benim gördüğüm. onun dışında harika olmuş.
Ön camda hata derken tam oalrak anlayamadım. Wire renderdaki modelden bahsediyorsan çizgiler olması gerektiği gibi paralel değil kavis yanlışmış gibi görünüyor ancak oda şundan oldu editable spline üzerine surface modifier ile modelledim camları fakat wire renderda belli olsun diye editable poly modifier ekleyince çizgiler paraell değil biraz garip göründü. Diğer renderlarda normal olması lazım. Yorum için teşekürler.
Cevapla
#9
Polygon dizilimine dikkat etmek gerek, bu çalışma ve sonrakilerde.
Cevapla
#10
Uzun zaman sonra can sıkıntıısndan bi render alayım dedim. Keyshot + PS.
[attachment=3523]
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Maserati Yeniden Aydın ZENGİNOL 52 1,704 30-06-2016, Saat: 00:02
Son Yorum: Aydın ZENGİNOL
  Sonunda Bitti :) Bilisimci 6 396 17-09-2015, Saat: 21:49
Son Yorum: Bilisimci
  NEED FOR SPEED BİTTİ eskisehir3d 21 766 26-06-2014, Saat: 11:45
Son Yorum: eskisehir3d
  DENİZALTI BİTTİ eskisehir3d 6 339 24-05-2014, Saat: 14:08
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  ESKİŞEHİR SAZOVA MASAL ŞATOSU BİTTİ eskisehir3d 4 444 15-05-2014, Saat: 08:26
Son Yorum: Enes Durman

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.