Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.MAX İSKELETİ MAYA'YA UYARLAMA SORUNU ?
#1
Merhabalar ben bir konuda sorun yaşıyorum max ve maya programlarında biliyorumki bilmediğim bir çok şey var ve yardım almak istiyorum...Sorunum şu ben elimde bir iskelet sistemi var ve bir siteye animasyon yapıyorum yani hareketli avatar ve .max uzantılı bu iskeleti ben mayada .fbx olarak export edip mayada import ediyorum iskelet açıyor fakat şöyle bir sorun var iskelet olduğundan fazla büyük geliyor ben bunu zoom yaparak küçültmeye çaliştiğimda kayboluyor lütfen yardım edin....
Cevapla
#2
Ynt: .MAX İSKELETİ MAYA'YA UYARLAMA SORUNU ?

Kullandığınız maya versiyonu kaç onu sormayı unuttum bu arada..
Cevapla
#3
Ynt: .MAX İSKELETİ MAYA'YA UYARLAMA SORUNU ?

2010 fakat 2012de kurdum aynı sorun ondada var dün 2010 kurdum aynı sorun bundada çıktı .fbx kabul ediyor fakat dev boyutta çıkıyor ve geri zoom yapıncada kayboluyor :(
Cevapla
#4
Ynt: .MAX İSKELETİ MAYA'YA UYARLAMA SORUNU ?

.max uzantılı iskeletimde bu :)................http://www.upload.gen.tr/d.php/www/omwv ... c.max.html
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ürün Kataloğu İçin; Gölge Sorunu yavuzhasbal 0 28 Dün, Saat: 11:58
Son Yorum: yavuzhasbal
Exclamation Materyal/Map Browser sorunu lea 3 59 15-02-2017, Saat: 18:45
Son Yorum: lea
  HDRI yansıma sorunu erkamkaplan 1 58 11-02-2017, Saat: 03:21
Son Yorum: gürkan
  Texture sorunu kominiko 3 89 08-02-2017, Saat: 15:13
Son Yorum: A.Salih
  3ds Max Material Atama Sorunu aliarcom 7 126 06-02-2017, Saat: 10:36
Son Yorum: aliarcom

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.