Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek
#1
merhaba mayada bir kaç sorum var  surfacede  iki edge arasına loft atınıyor  peki polygon modellemede  iki ayrı modelin edgesini birleştirebilirmiyiz yani loft gibi atayabilirmiyiz polygon modellemede de loft varmı
bir de seçim yaparken edge olsun face olsun vertex olsun mesela bir küpün arkasındakileri değil sadece ön yüzeyindekileri  seçmek için bir yol var mı ve
yine seçim yaparken seçim çizgisinin sadece içinde kalanlarını seçmesini nasıl sağlarız herkeze çalışmalarında başarı ve kolaylıklar dilerim
Cevapla
#2
Ynt: maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek

"dragons00" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:merhaba mayada bir kaç sorum var  surfacede  iki edge arasına loft atınıyor  peki polygon modellemede  iki ayrı modelin edgesini birleştirebilirmiyiz yani loft gibi atayabilirmiyiz polygon modellemede de loft varmı
bir de seçim yaparken edge olsun face olsun vertex olsun mesela bir küpün arkasındakileri değil sadece ön yüzeyindekileri  seçmek için bir yol var mı ve
yine seçim yaparken seçim çizgisinin sadece içinde kalanlarını seçmesini nasıl sağlarız herkeze çalışmalarında başarı ve kolaylıklar dilerim
18 ve 19 cu dersi izle mantığı kavrarsın

http://www.cgstudyo.com/http://cgstudyo ... ic.php?t=6
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#3
Ynt: maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek

orhan abi teşekkür ederim

bir de abi hani mesela 2 curve oluşturuyoruz circle diyelim bunları surfacede loft komutu ile arasını örüyoruz bu iki ayrı circle ı
polygon modellemede örebilirmiyiz  geçen lavabo modeli yapmak istedim mayada
onun için bu dersteki gibi curvelere loft komutu uyguladım  mayada  oldu sonra polygon a çevirdim form bozukluğu oldu belkide benim acemiliğimdendir  bunu dedim direkt aynı teknikle polygon modellemede modelleyebilirmiyim .
Cevapla
#4
Ynt: maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek

Poligon modellemede ben surface sistemin loft özelliğini görmedim varmıdır bilemiyorum ama ben o kadar inciğini ,cıncığını araştırırım programların poligonda denk gelmedim ,hatta 3ds max te bile loft özelliği farklı bir kategoride componentte ve o bile 2d çizgisel formlardan yararlanıyor.

Aslında convert ederken type özelliğini Quads tesselation özelliklerinden iso params seçiliyken doğru number u ve number v yani yatay ve dikey seğment eklediysen form bozulmamalı diye düşünüyorum.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
Ynt: maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek

haklısın orhan abi acemiliğim işte abi allah razı olsun senden yardımların için
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Autodesk Maya Vektör Kaydetme boulevard 5 203 31-08-2016, Saat: 13:50
Son Yorum: Kocc
  maya da yüzeyi bölme dragons00 7 875 08-10-2015, Saat: 16:56
Son Yorum: Ptolemaic
  maya da planar mapping dragons00 0 334 21-12-2013, Saat: 03:16
Son Yorum: dragons00
  maya modelleme cantarİk 3 459 23-11-2013, Saat: 15:10
Son Yorum: dragons00
  maya da trim edgeyi isoparma dönüştürme yapılabilirmi dragons00 4 444 06-11-2013, Saat: 17:10
Son Yorum: dragons00

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.