Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maya-Gemi Modelliyorum.
#1
Maya'da gemi modelliyorum fakat bir sorun var. Geminin dış tahtalarını vertexler ile birleştiriyorum fakat iç kısımdaki iskelet dışarı çıkıyor. Dış kısımdaki tahtayı curve ve loft kullanarak yaptım. 4 tane curve kullandım ondan olabilir mi? Daha fazla kullansaydım daha mı iyi olurdu? Bu arada snap to point ile birleştiriyorum vertexleri. Ben en iyisi resim göndereyim.

www.yunusilkay.com
Yandex Disk üyeliği almak için:
https://disk.yandex.com.tr/invite/?hash=8Y1IU7RK
ynsilky.cgarena.com
Cevapla
#2
Ynt: Maya-Gemi Modelliyorum.

Bence Loft komutundan kaynaklanıyor. Vertexler birbirine kaynarken hareket ediyor lofta hala etkilendiği için diğer tarafları oynuyo olabilir. Delete by type yap loftun etkisini bi kaldır dene derim.
"Başlamak için muhteşem olmanıza gerek yok ama muhteşem olmak için başlamalısınız."
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Autodesk Maya Vektör Kaydetme boulevard 5 203 31-08-2016, Saat: 13:50
Son Yorum: Kocc
  maya da yüzeyi bölme dragons00 7 873 08-10-2015, Saat: 16:56
Son Yorum: Ptolemaic
  maya da planar mapping dragons00 0 334 21-12-2013, Saat: 03:16
Son Yorum: dragons00
  maya modelleme cantarİk 3 458 23-11-2013, Saat: 15:10
Son Yorum: dragons00
  maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek dragons00 4 491 13-11-2013, Saat: 18:19
Son Yorum: dragons00

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.