Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maya ve 3ds Max
#1
Öncelikle herkese merhaba. Maya'da yaptığım çalışmayı 3ds Max'ta, 3ds Max'ta yaptığım çalışmayı Maya'da nasıl açabilirim? Bilgisi olan bilgilendirirse çok memnun olurum.
www.yunusilkay.com
Yandex Disk üyeliği almak için:
https://disk.yandex.com.tr/invite/?hash=8Y1IU7RK
ynsilky.cgarena.com
Cevapla
#2
Ynt: Maya ve 3ds Max

Sahnenizdeki objeleri .obj formatında export ederseniz istediğiniz programa alabilirsiniz. Fakat rahat çalışmak için tek program kullanmak en iyisi. Zaman kaybetmezsiniz.
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#3
Ynt: Maya ve 3ds Max

Send to diye bir bölüm var.Oradan ikisinide otomatik export edilebiliyor.
Derslerimi Youtubedan izleyebilirsiniz.
http://www.youtube.com/user/awsalli
Silinen dersleri 2 ay gibi bir süre yükleyemeyeceğim.
Cevapla
#4
Ynt: Maya ve 3ds Max

fbx export edip kullanabilirsin mayada fbx için sanırsam bir plugin vardı
Diploma cehalet alır , Eşeklik baki kalır...
Cevapla
#5
Ynt: Maya ve 3ds Max

Çok teşekkür ederim.
www.yunusilkay.com
Yandex Disk üyeliği almak için:
https://disk.yandex.com.tr/invite/?hash=8Y1IU7RK
ynsilky.cgarena.com
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Autodesk Maya Vektör Kaydetme boulevard 5 203 31-08-2016, Saat: 13:50
Son Yorum: Kocc
  maya da yüzeyi bölme dragons00 7 874 08-10-2015, Saat: 16:56
Son Yorum: Ptolemaic
  maya da planar mapping dragons00 0 334 21-12-2013, Saat: 03:16
Son Yorum: dragons00
  maya modelleme cantarİk 3 459 23-11-2013, Saat: 15:10
Son Yorum: dragons00
  maya da polygon modellemede iki edge arasını örmek dragons00 4 492 13-11-2013, Saat: 18:19
Son Yorum: dragons00

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.