Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MEKAN
#1
Cinema 4d R15 ve ps

Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#2
Orhan'cım ellerine sağlık harika bir atmosfer ve render DodgyDodgyDodgy
Cevapla
#3
çok iyi iş c4d ye başlatacaksınız beni de,
EY KÜRE SEN Mİ BÜYÜKSÜN BEN Mİ?
Cevapla
#4
Abi çok iyi yaaa HiHi
Cevapla
#5
Hocam daha programa tam hakim olamadan böyle çalışma çıkartmanız harika Exclamation
Cevapla
#6
Orhan hocam elinize sağlık her zaman ki gibi farkınızı gösteriyorsunuz.HiHi(üstadım)
Cevapla
#7
Hocam elinize sağlık çok başarılı olmuş nacizane fikrim tahta kaplamalarını daha güzel bi kaplama olabilir hocam camların arkasına perde yaparsanız az biraz içerden ufak bi görüntü gelirse..bide ışık ayarlarını biraz daha gerçekçiliğe yanaştırabilirseniz daha güzel olur kanımca Dodgy
Cevapla
#8
Feridun Teker, post: 79392, member: 7 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Orhan'cım ellerine sağlık harika bir atmosfer ve render DodgyDodgyDodgy
Çok teşekkür ederim abim.
MELKOR, post: 79393, member: 43 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok iyi iş c4d ye başlatacaksınız beni de,
Teşekkür ederim Erkan hocam gurur verdiniz.
Orhan Musellim, post: 79394, member: 1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abi çok iyi yaaa HiHi
Allah razı olsun sağol paşam Dodgy
Mert.Uğur, post: 79395, member: 14926 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam daha programa tam hakim olamadan böyle çalışma çıkartmanız harika Exclamation
Çok teşekkür ederim Mert'im.
j4ck, post: 79396, member: 8680 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Orhan hocam elinize sağlık her zaman ki gibi farkınızı gösteriyorsunuz.HiHi(üstadım)
Allah razı olsun teşekkür ederim güzel yorumun için.
panubis3d, post: 79399, member: 8651 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam elinize sağlık çok başarılı olmuş nacizane fikrim tahta kaplamalarını daha güzel bi kaplama olabilir hocam camların arkasına perde yaparsanız az biraz içerden ufak bi görüntü gelirse..bide ışık ayarlarını biraz daha gerçekçiliğe yanaştırabilirseniz daha güzel olur kanımca Dodgy
Yakup kardeşim yapım aşamasına zaten açmamın sebebi eleştiri almak ve düzenlemekti pek bir ses gelmeyince o kaplamalara devam ettim ilerki çalışmalarda inşallah bu dediklerini göz önünde bulunduracam sağolasın.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#9
Çok hoş görünüyor :) ellerinize sağlık :)
3d Studio Max ==>> Vray
Cevapla
#10
Çok teşekkür ederim Gülşen hanım.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Exterior/Dış Mekan Deneme Çalışması ahmet203 4 204 22-05-2017, Saat: 10:22
Son Yorum: ahmet203
  Gece İç Mekan JuMaN 0 169 06-05-2017, Saat: 23:40
Son Yorum: JuMaN
  Exterior/Dış Mekan Çalışması ahmet203 7 296 18-04-2017, Saat: 15:15
Son Yorum: fatih78
  Çevre/Mekan Tasarımı Çalışması zekibismis 1 219 19-03-2017, Saat: 16:19
Son Yorum: A.Salih
  İç Mekan Renderi. ORHAN ALKAN 7 489 10-01-2017, Saat: 11:39
Son Yorum: ORHAN ALKAN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.