Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merdivenden akan su
#1
merhaba havuzdan taşip merdivenlerden akan su yapmam gerekiyor materyalle mı modellemekle mi particle ile mi siz hangisini tercih ederdiniz
Cevapla
#2
Ynt: Merdivenden akan su

Bilgisayarınıza, modelleme yeteneğinize, kaplama yeteneğinize bağlı.

Particle ile;

-Super Spray veya benzeri bir particle aracı ile su kaynağını oluşturup merdivenlere U Deflector verin.Bounce değerini 0.1 gibi tutun.Mesh tipi olarak MetaParticles seçin.Yapımı hızlı ama bilgisayarınızı yorabilir.

Modelleme ile;

-Nurms modelleme tekniğiyle giderseniz suyun düz olduğu alanlarda Nurms Plane oluşturun.Aralardaki kısımları Bridge(İsmi farklı olabilir) komutu ile kapayın.Poly'e çevirip segment sayısını arttırın ve noise+Push/pull işlemine tutun.Bilgisayarınızı kastırmaz ama yapımı uzun sürebilir.

Kaplama ile;
-Normal su materyalinizi oluştururken Diffuse kanalına daha beyaza yakın bir renk seçin.Noise uygulayın.Uv map modifierini uygularken gizmoyu Noise kaplaması biraz enine uzuyacak şekilde ayarlayın.Bu akışkan gözükmesini sağlıyacaktır.

Ayrıca şelale yapımı ile ilgili Evermotion'da bir ders vardı işinize yarayabilir.

Şahsen ticari bir işse Particle'si seçerdim.Daha doğal bir görüntü oluşturuyor.
Cevapla
#3
Ynt: Merdivenden akan su

çağil bey detaylı açıklamanız için çok tşk ederim  noise+Push/pull daha kolay geldı bununla deneyecegim
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.