Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mimari animasyon için render motoru
#1
Daha önce konu açıldı mı bilmiyorum ama, açıldıysa da rastlayamadım ben.
Bilgisayarlarımızın özellikleri malum, tek kare renderları dahi en iyi ihtimalle yarım saatte alıyoruz. 800x600 ebatlarında 30-35 saniyelik bir render vray ile bana pek mümkün gözükmüyor. Lumion tarzı hızlı sonuçlar verebilecek bir render motoru var mıdır?
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#2
Render alacaksan ve limion yeterli diyorsan limion kullan
Adam akıllı ve hızlı bir render engine lazım diyorsan Cinema 4D Physical render ve furryball'ı öneririm
Diğer render motorları içinde hızlı bir render istiyorum diyorsan sahnelerde reflection ve refraction hariç geri kalan herşeyi bake edersin bake etme olayı baya bir zamanını alabilir ama render de kare başına 2-3" saniye ye kadar inebilirsin
Render hızını etkileyen bir şeyde Proxy, xref ve instance objeler bu objeler ram kullanımını ve döküman boyutunu düşürüyorlar ama render süresinide uzatıyorlar (ram yetmiyor diye hiç render almamakdan iyidir)

Başka bir seçenekde render farmlar ben şahsen faturasını müşteriye yansıtarak rebusfarm kullanıyorum fatura filan verebilen başka farmlar varsa bence sende öyle yap
Cevapla
#3
Az önce şu video çarptı gözüme;

Sonuç gayet tatmin edici ama açıkçası max'e yerleşik olsa daha kolay olurdu işim. Vray ile her şeyi yaptıktan sonra baştan material, ışık düzenlemesi çok zoruma gider :D (C4D için konuşuyorum)
Ama sonuçta birini öğreneceğiz gibi gözüküyor.
Render Farm hadisesini de bir araştırayım bakalım.
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#4
Oyun motorlarını bu iş için kullanabilirsin. Gerçek zamanlı Olarak render ettikleri için birçok firma bu iş için kullanıyor. Mesela Unreal Engine 4 bu iş için biçilmiş kaftan. Levent hocamla da bu konu üzerine baya konuşmuştuk. Yabancı birçok firma bu şekilde hallediyor işlerini.
Cevapla
#5
Gerçekten de muazzam sonuçlar;
UE4;

C4D;

Da herhalde bunları öğrenmek bi 6 ayımızı alacak :D
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#6
Unreal Engine 4'te bu işi yapmak istiyorsan Material sistemi ve Matinee sistemini öğrenmek gerek en azından, Hatta Cascade'i de öğrenirsen parçacık olayına da girersin. Ama senin de gördüğün gibi aldığın sonuçlar muazzam olur iyi öğrenirsen
Cevapla
#7
Yine ben lumion'a dönerim gibime geliyor :D
Aslında tutoriali en fazla olan en avantajlısı olur gibi gözüküyor.
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#8
saciddd, post: 94119, member: 16837 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Gerçekten de muazzam sonuçlar;
UE4;

C4D;

Da herhalde bunları öğrenmek bi 6 ayımızı alacak :D

Bu unreal engine ies ışıklarıı destekliyormu ?
pysical careara ayarlaruı varmı f stop iso vs (motion bluru gözümüze giriyor o ayrı)
şimdilik sorularım bukadarcık
Cevapla
#9
Unreal engine 4 muazzam olmuş cidden.Bir ara ücretsiz olan Unity'de denemiştim ama tahmin edileceği gibi bedava shaderlar ile berbat bir görünüm çıkmıştı.

Benim merak ettim Unity'de ngon veya tris polygonlar sorun çıkartabiliyordu.Shell komutu verilmiş bazı 2 boyutlu objeler de.Unreal Engine 4'de de bu tarz sorunlar var mıdır?
Cevapla
#10
mehmetkalaman, post: 94129, member: 13161 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu unreal engine ies ışıklarıı destekliyormu ?
pysical careara ayarlaruı varmı f stop iso vs (motion bluru gözümüze giriyor o ayrı)
şimdilik sorularım bukadarcık
Evet hocam ies ışıkları destekliyor. Physical camera ayarlarından kastınız nedir tam anlayamadım. Post Pro. Effects olayları da her türlü gerçek zamanlı olarak verilebiliyor.

Specular, post: 94131, member: 17 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Unreal engine 4 muazzam olmuş cidden.Bir ara ücretsiz olan Unity'de denemiştim ama tahmin edileceği gibi bedava shaderlar ile berbat bir görünüm çıkmıştı.

Benim merak ettim Unity'de ngon veya tris polygonlar sorun çıkartabiliyordu.Shell komutu verilmiş bazı 2 boyutlu objeler de.Unreal Engine 4'de de bu tarz sorunlar var mıdır?
Hocam Bu bahsettiğiniz shell komutu sanırım 3dsMax'te var. Bu konu hakkında bilgim yok
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Lightbulb Render sürem çok uzun sürüyor yardım ali.kose 1 54 02-12-2016, Saat: 19:12
Son Yorum: Ramin
  3DS Max için skin pluginleri mayal 0 44 26-11-2016, Saat: 15:11
Son Yorum: mayal
  Vray ile Makina parçası için render alma sorunum ali.kose 3 86 17-11-2016, Saat: 21:51
Son Yorum: gürkan
  Karakter için FRKN5454 4 242 12-10-2016, Saat: 15:39
Son Yorum: Ramin
  Animasyon yapabilmek için baştan sona adımlar Blacklight 9 543 07-10-2016, Saat: 00:06
Son Yorum: Blacklight

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.