Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minecraft Animasyon
#1
2 gündür bu iş için uğraşıyorum.
Sahneyi hazırlamak için Minecraft oyununu kullandım. Düz zemine, animasyonun geçeceği mekanın setini kurdum aynı bir film seti gibi. binalar sadece görünüşte bina, arkaları, içleri, çatıları yok.
Bu shaneyi obj olarak 3ds max'e attım. Kaplamalar renderda bulanık çıktığı hepsinin filtering ayarını tek tek none yaptım. Tek tek uğraşmak yerine bi kerede halledebileceğim bi yöntem varsa ve anlatırsanız sevinirim =)

gün ışığını ayarladım ve render aldım.
sıra karakter modelleme,riggleme,anime etme ve seslendirmesinde.
sonrası render ve video düzenleme işleri.
sokağın ilerisini kapatacaktım. unutmuşum. o yüzden minecraftta arkası için uygun bir yapı yapıp, video düzenleme sırasında arkaya koyacağım resim olarak.
ayrıca araba, çöp kutusu gibi çevre öğelerini de modelleyeceğim render öncesi.







Cevapla
#2
karakter yapımını bitirdim. kaplamayı da yaptım. artık diğer karakterler için tek tek unwrap yapmam gerekmeyecek diye düşünüyorum çünkü hepsinin kaplama dosyası aynı olacak, sadece kaplama renkleri değişecek. modeli de clone yapacağım için unw koordinatları sabit kalacak.

karakteri, sahneye import edince yüzünde bi bozulma oldu. Bu yüzden sahneyi, karakterin olduğu dosyaya attım. ışıklandırması da değişti.

animasyonlara bugün geçeceğim sanırım. yüzle başlamayı düşünüyorum. renderlardaki kol-bacak hareketleri animasyon değil. rotat ile yaptım şimdilik render için.

kaplamalarda minicik bi kayma olmuş. beyaz çizgiler görünmüş. onları düzelttim renderlardan sonra.





Cevapla
#3
karakter kaplaması aynı olabilir sadece karakterleri irili ufaklı yapman yeterli olur, birde bayan karakter için farklı çalışabilirsin. Ellerine sağlık çok güzel gidiyor
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#4
Teşekkürler.

açıkcası oyunda tüm insan karakterler olduğu için boyut değiştirmeyi düşünmedim. Belki çocuk karakter planım olursa o zaman küçük karakter yaparım.
bayan karakterler için dediğin gibi kaplamalarda değişiklik olacak + kıyafet ekleyeceğim (kıyafeti tüm ana karakterlere ekleyeceğim cinsiyet farketmeden). Kıyafet eklemek için rig olayını bitirmek gerekliymiş sanırım. Rig bitince bakacağım kıyafet-rig ilişkisi içeren videolara.
Cevapla
#5
yüz animasyonu tamam.
sağdaki ana kafa. diğerleri ise ifadeleri ayarlamak için. örneğin en soldaki kafanın sağ kaşı, sol gözü, sağ göz kapağı, dudağı oynuyor sadece. morpher komutu mantığı.

Cevapla
#6
yüzden sonra bones ile vücudu kemiklendirdim. fizik modifiyeri ile vücuda ekledim. birkaç işi daha var.
not: videoları, yeni başladığım gameplay kanalıma attım. gameplay videolarım oldukca sıkıcı ve ses sorunlu bi kaçı. tavsiye etmem merak edip izleyeceklere :)


yüz


vücut
Cevapla
#7
Çalışmanızı başarılı buldum. Bende hep rigging yapmak istemişimdir.
Cevapla
#8
teşekkürler.

güncelleme olsun bu da: videolardaki vücut animasyonu bones sistemiydi. biped'in yürüme-koşma olayı olduğu için biped+skin modifierına çevirdim animasyonu.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo ANITKABİR 3D Modelleme ve animasyon 01 eskisehir3d 7 262 06-08-2016, Saat: 21:33
Son Yorum: eskisehir3d
  MORTAL KOMBAT - ANİMASYON DENEME eskisehir3d 11 665 16-01-2015, Saat: 17:27
Son Yorum: eskisehir3d
  SOKAK ANİMASYON DENEME !!! eskisehir3d 14 1,370 15-09-2013, Saat: 10:55
Son Yorum: Recomer
  Taşların Krallığı / Çizgi Animasyon Film 3D Motion capture testleri uncfilm 3 611 15-08-2013, Saat: 18:06
Son Yorum: İbrahim Baş
  Animasyon sahnesi EterNity[TR] 4 612 01-04-2013, Saat: 15:36
Son Yorum: EterNity[TR]

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.