Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mini Revizyon
#1
Şu araç kadar revizyon gören çalışma olmamıştır.Aynı araca tekrar tekrar konu açtığım için üzgünüm.Bir dersi uyarlamaya çalıştım.Yorumlarınızı beklerim.Bu araçla ilgili yeni ve daha detaylı bir çalışmam var fakat bitkileri ekleyince sistem çöktü.Yaşasın düşük ram yaşasın düşük işlemci Lol11 .

Cevapla
#2
Ynt: Mini Revizyon

Hocam emeğine sağlık.  Exclamation

Yalnız yaklaşık 5 dakikadır anlamaya çalışıyorum. Aracın yan tarafındaki yansıma, yandaki aracın önü mü arkası mı? Resmi yakınlaştırıyorum uzaklaştırıyorum. Önü desem önüne benzemiyor, arkası desem o da değil. O yansıma hangi araçtan geliyor... Yada bugün yorulmuş olabilirim, algılama yetimi kaybettim sanırım.  Laie_72
Cevapla
#3
Ynt: Mini Revizyon

Teşekkürler.Diğer aracın arkası yansıyor.:)
Cevapla
#4
Ynt: Mini Revizyon

"wh1te" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam emeğine sağlık.  Exclamation

Yalnız yaklaşık 5 dakikadır anlamaya çalışıyorum. Aracın yan tarafındaki yansıma, yandaki aracın önü mü arkası mı? Resmi yakınlaştırıyorum uzaklaştırıyorum. Önü desem önüne benzemiyor, arkası desem o da değil. O yansıma hangi araçtan geliyor... Yada bugün yorulmuş olabilirim, algılama yetimi kaybettim sanırım.  Laie_72

Öncelikle ellerine sağlık çok iyi bir çalışma olmuş...

Ben de aynı yanılgıya düştüm, sanki arkadaki araba o yansıma için daha geride gibi ya da beynim inatla o şekilde algılamaya çalışıyor.  Blush
Cevapla
#5
Ynt: Mini Revizyon

çok güzel olmuş kaptan ellerine sağlık. Exclamation Exclamation
[img width=100 height=80]http://files.myopera.com/sabric/albums/13863912/thumbs/pesetmekyok.jpg_thumb.jpg[/img]
Cevapla
#6
Ynt: Mini Revizyon

Teşekkürler arkadaşlar.:)
Cevapla
#7
Ynt: Mini Revizyon

Bende Çok beğendim Render ve modellemenizi Fakat bende farın önündeki karecikleri anlayamadım :D

Bugün bizde bişey var galiba kimse bişey anlamıyo  Biggrin
Cevapla
#8
Ynt: Mini Revizyon

Teşekkürler.:)
Cevapla
#9
Ynt: Mini Revizyon

Kaptan ne olacak senin bu halin ram ve işlemciden dolayı ne çektin be Çağıl :)Rolleyes
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#10
Ynt: Mini Revizyon

"SADIK ALÇIK" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kaptan ne olacak senin bu halin ram ve işlemciden dolayı ne çektin be Çağıl :)Rolleyes
Sorma abi bir ara senin önerini uygulamayı düşünüyorum.:)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mini Chevrolet mayal 4 252 26-05-2016, Saat: 15:07
Son Yorum: mayal
  mini cooper s Mental Ray arif mecidov 3 243 21-03-2016, Saat: 00:03
Son Yorum: arif mecidov
  Mini Cooper Countryman... Özcan BEYAZKÜRK 6 429 05-03-2014, Saat: 15:42
Son Yorum: Özcan BEYAZKÜRK
  Mini Revizyon2 Specular 3 337 14-09-2013, Saat: 01:20
Son Yorum: İbrahim Baş
  Mini Buzdolabı Recomer 4 776 08-07-2013, Saat: 20:27
Son Yorum: Recomer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.