Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MPT-76
#1
Kullanılan Programlar : Blender, Cycles Render

Yapım Süresi : Modelleme 1hafta, Materyal ayarları 1 gün.

Render Süresi : Screenshot aldığım için sadece 15-20 samples yüklemesi bekledim.

Çalışma Amacı : Modelleme, texture, shader olsun 3d alanında kendimi geliştirmek için yaptım.Ayrıca oyun içi kullanılması için yüksek poligonda modellemedim(15k face) ama yeterli değil onun için optimizasyon yapıp 5k civarı yüksek model, 1-2k düşük modeli yapıcam(Oyun içi en ideal poligon değerlerini pek bilmiyorum yazarsanız sevinirim.)

Açıklama : Herkesin mutlaka ismini duyduğu yerli silahımız MPT-76 modeli.Henüz bitmedi.Bitmeden bu konuyu açmamım sebebi eksiklerimi öğrenmem ve önerilerinizi almak istemem.Asıl amacım oyun içi kullanmak için geliştiriyorum ama sahne renderıda almak istiyorum onun için sahne önerilerinizide alabilirim.Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.













Cevapla
#2
Dostum arkaya atadığın görseli değiştirip tekrardan final vermeni öneririm bu şekilde modelin arka plan içerisinde kaybolup gidiyor.Daha güzel bir renderı görmek dileğiyle eline sağlık.
Cevapla
#3
Yorum ve öneri için çok teşekkür ederim.Zaten henüz tamamlamadım materyal ayarları yaparken hdri yansıması kullanmak için kullandım görseli.Yukarda yazdığım gibi yorumlarla gelecek önerilerle çalışmamı tamamlıcam.
Cevapla
#4
Katılıyorum. Kesinlikle iyi bir arka planı hak ediyor. Modelleme çok güzel olmuş. Elinize sağlık.
Cevapla
#5
Teşekkür ederim yakın zamanda eklicem.
Cevapla
#6
Sana bir şey söyleyeyimmi sen geleceğin ülkemizin en iyi sanatçılarından biri olacaksın ve bunu blenderi kullanarak yapacaksın medyum değilim çalışmana gösterdiğin değerden göz önüne geliyor. Hatta yapım aşamasına bile konu açışın ve üşenmeyip detaylı işini detaylı yazışından belli helal olsun sana ,başarıların her zaman daim olsun kardeşim.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#7
Çok teşekkür ederim Orhan hocam, bu söylediklerinize biraz duygulandım ister istemez.İleride kendi çapımda gelişmektense vatanımıza,ülkemize daha fazla hizmet edebilmek için şimdiden çalışıyorum.
Cevapla
#8
Çalışmanız güzel gidiyor.Bende bir blender kullanıcısı olarak sizin gibi yetenekli kullanıcıları görünce seviniyorum.Umarım blender hakettiği değeri ülkemizde bulur. M1 Carbine modelliyordum bende, ilham oldunuz çalışmanızla teşekkürler.
Cevapla
#9
(26-12-2016, Saat: 17:38)Flatronx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çalışmanız güzel gidiyor.Bende bir blender kullanıcısı olarak sizin gibi yetenekli kullanıcıları görünce seviniyorum.Umarım blender hakettiği değeri ülkemizde bulur. M1 Carbine modelliyordum bende, ilham oldunuz çalışmanızla teşekkürler.

Yorumunuz için çok teşekkür ederim inşaallah dediğiniz gibi bende blenderın hem ülkemizde hem dünyada dahada gelişerek değerini bulmasını isterim.M1 Carbine ye baktım pek mpt 76 gib değil ama ben yinede referans olarak bakmanız için wire resimleri atıyorum.Sizede kolay gelsin umarım iyi bir şekilde tamamlarsınız.Bu arada detayları daha düşük poligonlu modelde texture ile yapacağım için modeli poligon olarak düzensiz ve subdivision verilmeyecek olarak modelledim.






Cevapla
#10
Tebrikler.
Orhan hocaya katılıyorum. Yetenek var, azim de olursa, seyret ne olursun :)
Besmele, her hayrın başıdır.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.