Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
multi objects atamadan kaplama yapılabilirmi
#1
merhaba bir küpün her farklı yüzeyini id numarası 1,2,3,4 gibi vermeden farklı matterial atayabilirmiyiz multisub object kullanmadan mulisub object kullanmadan atayabildim küp ün ayrı 2 yüzeyine ama uv map tan ayar yapıp diğer yüzeye geçtiğimde eski haine dönüyor ayarladığım şekilde kalmıyor
Cevapla
#2
objeyi seçip edit mesh yaparız kübün bir yüzeyi seçilir>materyal atanır>uwmap ile kaplama düzenlenir>sonra diğer yüzey için tekrar uwmap'ın üst sekmesine tekrar edit mesh modifiyerini seçeriz sonrası aynı tekrar...
Cevapla
#3
teşekkürler
Cevapla
#4
faydalı olduysa ne mutlu...
Cevapla
#5
Selim Büyükpolat, post: 82130, member: 202 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:objeyi seçip edit mesh yaparız kübün bir yüzeyi seçilir>materyal atanır>uwmap ile kaplama düzenlenir>sonra diğer yüzey için tekrar uwmap'ın üst sekmesine tekrar edit mesh modifiyerini seçeriz sonrası aynı tekrar...
Bilgi için teşekkürler hocam
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Render ve Kaplama Yeusran 2 177 07-01-2016, Saat: 18:08
Son Yorum: Yeusran
  V-Ray Işık ve Kaplama Dersleri GreenLightTV 2 262 02-09-2015, Saat: 23:42
Son Yorum: gürkan
  Kaplama veya Materyal ile birlikte export nasıl yapılır? Blacklight 7 359 12-08-2015, Saat: 15:44
Son Yorum: İbrahim Baş
  kaplama sorunu u_g 8 318 07-07-2015, Saat: 10:26
Son Yorum: u_g
  Bir seçime kaplama eklemek (3dsmax) Volkan Koç 14 593 29-04-2015, Saat: 02:19
Son Yorum: H737

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.