Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mutfak Modelleme
#1
İlk yorum davlumbaza gelecektir.  Tamamlanmış bir çalışma değil. Çok eksiği var.











Cevapla
#2
Ynt: Mutfak Modelleme

Elinize sağlık  Dodgy

Öncelikle masanın ayağı gözüme çarptı böyle modern bi mutfağa çok sıradan-düz kalmış gibi ve ilk renderda sanki tekrarlamış gibi.Tezgahın üstünde kullandığınız kaplamaya bump atarsanız daha gerçekçi bir görünüm olur diye düşünüyorum.Masanın yanındaki kısım sanırım pencere ? Cam olacak bölümlerin kaplamasını cam kaplaması yaparsanız daha hoş olur bence.İyi çalışmalar  Hi
Cevapla
#3
Ynt: Mutfak Modelleme

Yorumun için teşekkürler. Dediğim gibi çok eksiği var. Dediğin doğru ayaklar biraz alakasız kaldı. Masanın ayakları teke düşürülebilir belki. O zaman daha güzel görüntü alınabilir. Ayaklar metal kaplama normalde ama tam yansıtamadım. 3-4 ay önce yaptığım bir çalışma üzerinde duramadım yaptıktan sonra.
Cevapla
#4
Ynt: Mutfak Modelleme

Evet bence de tek ayak daha güzel durabilir.Rica ederim iyi çalışmalar  Dodgy
Cevapla
#5
Ynt: Mutfak Modelleme

Mataryaller konusunda ve render ayarları konusunda biraz eksiğiniz var,birde sahne çok boş,ama bu eksiklikleri gözünüzde büyütmeyin,çabuk aşacağınız bir durum,çünkü yolu yarılamıssınız az bir yol kalmış,çalışmaya devam,başarılar dilerim.
Cevapla
#6
Ynt: Mutfak Modelleme

Vakit buldukça birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bu konuda cgstudyo'nun Ve hocaların çok yardımı oldu. Herkese teşekkürler. Inşallah daha iyi çalışmalarla burada olacağız.
Cevapla
#7
Ynt: Mutfak Modelleme

Öncelikle eline sağlık. Çalışmanı 3ds max ve v-ray ile mi oluşturdun?
Birkaç öneri de ben getireyim:
1. Zemine ve mutfağın duvarındaki taş mozaiklere bump etkisi katabilirsin. Daha gerçekçi bir görüntü verecektir.
2. Koyu renk dolaplara yansıma (reflection) etkisi verebilirsin. Ama ayna gibi olmaması için glossiness değerini 0.90 (vray için konuşuyorum) civarina çekersen daha pürüzlü etki görebiliriz.
3. Yemek masasının ayakları için materyal olarak dolap tutacaklarınınkini veya onun benzerini (krom tarzı) kullanabilirsin.
4. Yemek masasının yanındaki uzun pencerenin görüntüsü çok garip duruyor. Sanki 3 boyut modelleme değil de plane üzerine bitmap atmışsın gibi gözüküyor. Yada render ayarlarının çok iyi olmamasından öyle gözüküyor olabilir ama kötü bir görüntüsü var.
5. Fırına materyal atadın mı emin değilim ama ışıklandırmadan kaynaklı olması muhtemel materyalsiz bir görüntüsü var.
6. Birinci ve dördüncü kamera açıları güzel. İkinci resimdeki kamera açısı mutfaktan ziyade masayı gösteriyor. Üçüncü renderda sol taraf çok boş olduğu amaca hizmet etmiyor. Üçüncü resimde kameranı yüksekliği değiştirmeden açısını sağa doğru çevirirsen (sol başlangıcı pencere sağ bitiş noktası mutfağın bittiği kısım olursa) hem yemek masası hem de mutfağı görüntülemiş olursun.
7. Işık kaynağı kafamı karıştırdı, uzun pencereden bir ışık geliyor ama o aralıktan tüm mutfağın iyi şekilde aydınlanması o ışıkla mümkün değil. Görmediğimiz başka bir lamba veya pencere varsa etkisi mutfak nesneleri üzerinde hissedilmiyor. F-number veya shutter speed ayarını düşürmüşsün gibi duruyor.
8. Render ayarlarını tekrar gözden geçirmelisin.

Kolay gelsin.  Cool11
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İlk Modelleme FancyyPotato 4 261 15-08-2016, Saat: 10:33
Son Yorum: FancyyPotato
  Mutfak ve Odam [sketchup-vray] ÖmerDağdelen 6 551 25-05-2016, Saat: 23:33
Son Yorum: SİNANSOYLU
  Amerikan Mutfak Salon umuut1 7 520 29-03-2016, Saat: 13:12
Son Yorum: umuut1
  Bardak Modelleme Şener Grafik 4 274 10-02-2016, Saat: 12:58
Son Yorum: Şener Grafik
  yatak odası modelleme vural 3 403 14-12-2015, Saat: 22:41
Son Yorum: bbbalkisch

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.