Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nasıl modellenir?
#1
selamlar. resimdeki örgüyü 3ds max ile nasıl modelleyebilirim?

Cevapla
#2
Ben olsam önce örgüyü düz bir şekilde örerdim çizgi ile ondan sonra ffd, bend ile küre haline getirmeye çalışırdım. Ama en pratiği sanırım rail clone ile yapmaktır bunu onun içinde bir küre oluşturup yatay ve dikey çizgileri ayrı ayrı editpoly ile create spline ile ayırmak gerek aklıma şimdilik bunlar geldi Oğuz hocam.
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#3
Abi graphite modeling tools altında adını tam hatırlamadığım (sanırım topology benzeri bişeydi. ) seçenek ile polygon dizilimini değiiştirebilirsin.
Uzun zamandır programı açmadığım için adını hatırlayamadım.Bu işlemi yapmadan önce model edit poly'e çevrilmesi gerekir ve işlem sonunda kalınlık verilerek istediğin görüntüyü elde edebilirsin Oğuz abi.
Cevapla
#4
teşekkür ederim arkadaşlar.
railcloneyi bir deneyim Levent hocam, bend ya da ffd ile çok zor, yapamadım ben.
İbrahim, bahsettiğin yöntem dediğin gibi poligon dizilimini değiştiriyor, aradığım tam olarak o değil.
Cevapla
#5
Hocam güzel bir teknik daha geldi aklıma şöyle yapalım mesela
50x50 ebadında tel örügüyü ördükten sonra tam köşe noktalarından tutup bunu bir küp haline getir ondan sonra hepsini atachle ve spherify modifieri verip yuvarlak şekle girmesini dene iş yerindeyim diye örgüyü örmeden bir plane ile deneme yaptım gayet hoş oldu sanırım örgü de olacaktır.
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#6
küp haline getirme kısmını anlamadım. :)
Cevapla
#7
Bir kutunun üstüne döşemek gibi hocam yani yaptığınız örgüyü bir karo gibi düşünün onu bir küp kutuya üst alt sağ sol gibi kapatın atachleyin gerisi spherify modifieri :)
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#8
Belki bu videoların içinden birşeyler bulabilirsin










http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#9
HeLLsinG__, post: 84149, member: 941 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bir kutunun üstüne döşemek gibi hocam yani yaptığınız örgüyü bir karo gibi düşünün onu bir küp kutuya üst alt sağ sol gibi kapatın atachleyin gerisi spherify modifieri :)

yok olmadı maalesef, küpün yanaklarına doğru gidildikçe çizgilerin ekseni kayıyor.
Cevapla
#10
SADIK ALÇIK, post: 84150, member: 8496 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Belki bu videoların içinden birşeyler bulabilirsin
sağol Sadık hocam, izleyim belki bişey çıkar dediğin gibi.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SİGERSHADERS KURULUMU NASIL YAPABİLİRİZ, KULLANIMI HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI? cizeradamt 0 162 20-08-2016, Saat: 15:42
Son Yorum: cizeradamt
  Bu noktalar nasıl kaybolur FancyyPotato 2 194 08-07-2016, Saat: 18:32
Son Yorum: FancyyPotato
  3DSMAX kutuyu nasıl dolduracaz ? Aydın ZENGİNOL 9 446 13-06-2016, Saat: 02:33
Son Yorum: kjum
  bu videodaki gibi anlık render görüntüsü nasıl yapılır Melik Ay 3 418 20-04-2016, Saat: 13:35
Son Yorum: Melik Ay
  V-Ray ile Işık etrafındaki hale nasıl oluşturulur ? Şener Grafik 14 579 24-11-2015, Saat: 12:01
Son Yorum: ibocumo

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.