Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Osmanlı Zırh
#1
Bakalım vaktim yeterse komple bir osmanlı zırhını modellemeyi düşünüyorum. 
İlk olarak miğferden başladım. Render alamadım henüz. SUbstance ekran görüntüsü aşağıdaki.

Cevapla
#2
Dostum tam set gerçekten güzel olur. Bunun içinde eline sağlık
Cevapla
#3
Çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Final render'ı bekliyorum.
Cevapla
#4
Olursa full set efsane olur :)
Cevapla
#5
Çok güzel olur.Bekleriz devamını:)
Cevapla
#6
Yerimizi alalım.
Sonucu merakla bekliyoruz :)
Cevapla
#7
hocam ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. rica etsem miğferin uvw kısmından bilgi verir misiniz? unwrap uvw ile mi yaptınız yoksa uvw map modifiyeri ile mi? unwrap uvw ile yaptıysanız harita görüntüsünü ekleyebilir misiniz? substance painter üzerine çalışıyorumda fikir vermesi için sordum.
Cevapla
#8
Oğuz hocam. Ben genelde zbrush uvmaster ile açıyorum uvleri. Sonrada uvw unwrap ile kucuk ayarlamalar falan yapiyorum.Cepten yazıyorum pc başına geçince gönderirim görüntüsünü
Cevapla
#9
Oğuz hocam detaylı yazamadım önceki mesajda; Objeyi modellemeyi bitirdikten sonra GoZ bağlatım modülü ile zbrusha aktaıyorum orda UVmaster  modelü ile otomatik ve çoğu zaman da oldukça başarılı bir şekilde uvw açıyorum. Uvmasterın en önemli artısı mümkün olduğunca uvw yi tek parça halinde açıyor. Bu işlemden sona da yine GoZ ile tekrar 3dsmaxtaki sahnee geri geltiriyorum objeyi. UVW Unwrap modifier ekliyorum ve ufak tefek ayarlar yapıyorum. SUbstance için yeterli sonuç veriyor çoğu zaman bu iş akışı. Miğferin son UVW hali aşağıdaki gibi. tabi bu kusrusuz değil ama substance için yeterli.


* Bu iş akışını sandık modelleme konusunda  uvwunwrap dersinde detaylı açıklamaya çalışmıştım. Ordan daha kolay anlaşılabilir.

Cevapla
#10
hocam çok teşekkür ederim, zahmet verdim. ellerinize sağlık.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.