Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyun hamuru yürümeye başladı
#1
Deneme amaçlı bir animasyon yaptım
Kullanılan progarm blender 2.70
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#2
Olduğu yerde sayıyor gibi geldi abi ama eline sağlık rigleme hoş :)
Cevapla
#3
eline sağlık sadık hocam hoş bir çalışma olmuş
Cevapla
#4
ilk basta iyi gidiyordu, bir ara yalpaladi ve gerisi yurume degil dans gibi olmus :D
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#5
Shaban Interactive, post: 88468, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ilk basta iyi gidiyordu, bir ara yalpaladi ve gerisi yurume degil dans gibi olmus :D
riglemeyi azda olsa becerdim de hareket verirken eğilip kalkmalar derken böyle birşey çıktı ortaya :):)
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#6
SADIK ALÇIK, post: 88470, member: 8496 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:riglemeyi azda olsa becerdim de hareket verirken eğilip kalkmalar derken böyle birşey çıktı ortaya :):)
riglemeye super :) animasyonlari yaparken sana 2 tavsiyem olacak :)
1.si: IPI Desktop motion studio ile kendini 2 farkli kamerayla kaydederek hareketlerini karakterine aktarabilirsin, veya kniect cihazin varsa direkt hareketleri yakalar.

2.si: Bu yontem eski ve cok etkili bir yontemdir; kendini tek bir kamerayla yururken kaydet, sonra programa bakground olarak videoyu ekle. Karakterini tam olarak videodaki baslangic pozisyonuna getir ve frameleri ilerleterek karakterine animasyon ver, backgrounddaki hareketin uzerinden git. cok gercekci animasyon elde edebilirsin boyle.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#7
vallahi şaban hocam ben kendimi kaydedersem bende ancak öyle yürüyorumdur :):). Ama yürüyen birinin videosunu bulurum bu ikinci yöntemle deneme yaparım tabi blender ile yapabilirsem denemek lazım.
Değerli bilgiler için Allah Razı olsun
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#8
SADIK ALÇIK, post: 88481, member: 8496 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vallahi şaban hocam ben kendimi kaydedersem bende ancak öyle yürüyorumdur :):). Ama yürüyen birinin videosunu bulurum bu ikinci yöntemle deneme yaparım tabi blender ile yapabilirsem denemek lazım.
Değerli bilgiler için Allah Razı olsun
rica ederim hocam :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#9
Sadık kardeşim zemine kesikli çizgili bir texture ekleseydin yada çevreye bir kaç kutu ekleseydin oluşturulan hamur karakterin yürüme şekli göze daha farklı görünürdü bence çok iyi olmuş sonuçta yıllardır bu işi yapan biri değilsin dün bir bugün iki tebrik ederim ve başarılarının devamını canı gönülden dilerim eğitim videolarını izlemeye ve uygulamaya devam Dodgy
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#10
ORHAN ALKAN, post: 88484, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sadık kardeşim zemine kesikli çizgili bir texture ekleseydin yada çevreye bir kaç kutu ekleseydin oluşturulan hamur karakterin yürüme şekli göze daha farklı görünürdü bence çok iyi olmuş sonuçta yıllardır bu işi yapan biri değilsin dün bir bugün iki tebrik ederim ve başarılarının devamını canı gönülden dilerim eğitim videolarını izlemeye ve uygulamaya devam Dodgy
teşekkürler Orhan Hocam sadece rigleme konusunu çok merak ediyordum blenderda çok basitmiş onu öğrenmiş oldum :)
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.