Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyun İçin Modelleme
#1
Merhaba arkadaşlar öncelikle bayramımız mübarek olsun.Bu çalışmayı satmak üzere oyun motorları için modelliyorum tabii öncelikle bu işin high poly kısmını yapıyorum daha sonra low poly çalışmalarını da ilerledikçe konu altında paylaşırım, olmazsa low poly için de ayrı konu açarım.Neyse bunları konuşmak için daha çok erken çünkü high poly için yapılacak daha çook iş var.

Model adı: Holographic Sight
Niteliği: Uzun namlulu tüfekler için tasarlanmış gelişmiş holografik hedef alma düzeneği
Kullanılan program: 3ds Max (şimdilik, daha sonra xnormal, vray, ps vs. kullanılacak)
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#2
Aman böyle 77.XXX poligonlâ teslim edim deme :)
Cevapla
#3
Sağlam Başlamışsın :) Ellerine Sağlık takipteyim
Cevapla
#4
mehmetkalaman, post: 91126, member: 13161 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aman böyle 77.XXX poligonlâ teslim edim deme :)
Yok, dediğim gibi bu high poly hali daha bitmesine var, sonra low poly çevirecem ve kaplayacağım.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#5
Bence direkt low poly çalışsan daha iyi olur seninn açından vakit kaybetmezsin bu arada UnwMap Uww tekniğinide geliştirirsin.
Cevapla
#6
Aslında onu da düşündüm ama sonra dedim ki kendi kendime high poly tekniklerini de iyice kavrarsın, böyle devam edeyim ben.Şunu da unutmadan söyleyeyim high poly den normal map çıkartacağım, lazım olacak yani.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#7
Bu model için konuşuyorum normal map için hi poly şekline bence okadar gerek yok civataları birde yazısı olucak altı üstü dimi? Bunlar normal map'a eklene bilecek detaylar ;)
Cevapla
#8
High poly ve low poly modellemesi bitti fakat canımı sıkan şu normal map çıkarma işi.Nesnelerde genel yapıyı bozmadan low poly çıkarmak için nelere dikkat etmeliyim? Unwrap UV de tamam fakat yine de normal map xnormal ile çıkarıyorum ve saçma sapan yerlerde koordinat hatalarıyla dolu bir normal map çıkıyor.Acaba sorun nesnelerin low poly high poly versiyonlarının tam üst üste oturmamasından mı kaynaklanıyor?Bu konuda bilgili bir kardeşimizden yardım bekliyorum.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#9
Sen tüm datayı bana obj dosyası olarak gönder bi inceleyim sana bir iş akışı bulalım
Cevapla
#10
Aslında modellerimi paylaşma konusunda biraz çekincem var.Çünkü daha önce başka bir platformda modelim çalındı. Tabii ki sizleri tenzih ediyorum ama bunu da söylemeden geçemeceyem.Sakın şöyle düşünmeyin; sanki modelleri çok güzel de bir de çalacaz falan.Ben bunu emek hırsızlığı olarak gördüğüm için böyle söylüyorum. Neyse tabii ki sözüm meclisten dışarı. Ben dosyaları özel mesajla linklerini atarım. Belirteyim: içinde "little parts" diye bir grup var içinde vidalar, düğmeler vs. var ona hiiç uğraşmanıza gerek yok onu bizzat yapmak istiyorum.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İlk Organik Modelleme - Face Modelling A.Salih 5 198 02-09-2016, Saat: 14:08
Son Yorum: FancyyPotato
Photo ANITKABİR 3D Modelleme ve animasyon 01 eskisehir3d 7 267 06-08-2016, Saat: 21:33
Son Yorum: eskisehir3d
  F-16 Modelleme İbrahim Baş 29 782 16-05-2016, Saat: 06:00
Son Yorum: İbrahim Baş
  Organik modellemeye giriş(At modelleme) Flatronx 16 634 08-05-2016, Saat: 02:11
Son Yorum: Flatronx
  Karakter Modelleme Osman İBİŞ 28 855 03-05-2016, Saat: 20:09
Son Yorum: Osman İBİŞ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.