Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paul Walker Fan Art
#1
Herkese merhaba.Son bir aydır boş zamanlarımda yapmaya başladığım çalışmamın renderları.Render, kaplama, ışıklandırmayı Zbrush ile yaptım.Saç ve sakal detayları için fibermesh kullandım.İyi günler dilerim.




Cevapla
#2
Çok güzel ellerine sağlık ben begendim. Tek göze batan saç ve sakal gibi oda gri ton gibi bir şey + tam saç ve sakala benzememe gibi diğer kısımlar süper olmuş.
Ara
Cevapla
#3
chenmy1, post: 116886, member: 30760 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Çok güzel ellerine sağlık ben begendim. Tek göze batan saç ve sakal gibi oda gri ton gibi bir şey + tam saç ve sakala benzememe gibi diğer kısımlar süper olmuş.
Fibermesh konusunda pratiğim yoktu ama boş kalmaması için ben eklemek istedim.Sakalları kaldırıp bir kaç açıdan tekrar ekran görüntüsü aldım ve ilk sıraya ekledim.Teşekkür ederim yorumunuz için.
Cevapla
#4
evet o ilk sıra çok hoş olmuş daha gerçekçi.
Ara
Cevapla
#5
modellemede çok başarılısın. anatomik olarak eleştirecek bilgi potansiyelinde değilim, sadece dışarıdan bakan birisi olarak herhangi bir orantısızlık veya sapma sezmedim.. kaplamada da iyisin gerçi emin olamadığım şey zbrush'da SSS tipi materyalin ne şekilde işlendiği (render edildiği).. Belki bunu 3dsmax ortamında uzman olduğun bir render motoru varsa özellikle vray --> ve vrayfastSSS2 materyali ve map'ler ile destekleyerek (bump, specular, glossiness, vs..) daha gerçekçi render alabileceğini düşünüyorum. bu render kötü anlamında algılama, ama gerçekten de vrayfastSSS 2 tutorial ve örneklerine bakarsan demek istediğimi anlayacaksın.. Saç sakal tipi modelleme ve kaplama oldu bitti zordur.. Çünkü poligon sayıları üzer, bir de onun yansıması kaplaması derken iş iyice içinden çıkılmaz bir hal alıyor.. Bu galiba deneyimle ve araştırarak aşılabilecek bir şey.. Ben de yaptığım son çalışmada saçtan yana çok zorlanmıştım :) Tek zorlanan ben değilmişim buna sadistçe sevinmedim tabii ki.. Ama zamanla düzelteceğinden eminim. Toparlamak gerekirse, bu yaşta bu düzeyde bir başarı yakalamış olmanı takdir ediyorum ve çalışmanı çok beğendim.
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#6
selant07, post: 116900, member: 31184 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:modellemede çok başarılısın. anatomik olarak eleştirecek bilgi potansiyelinde değilim, sadece dışarıdan bakan birisi olarak herhangi bir orantısızlık veya sapma sezmedim.. kaplamada da iyisin gerçi emin olamadığım şey zbrush'da SSS tipi materyalin ne şekilde işlendiği (render edildiği).. Belki bunu 3dsmax ortamında uzman olduğun bir render motoru varsa özellikle vray --> ve vrayfastSSS2 materyali ve map'ler ile destekleyerek (bump, specular, glossiness, vs..) daha gerçekçi render alabileceğini düşünüyorum. bu render kötü anlamında algılama, ama gerçekten de vrayfastSSS 2 tutorial ve örneklerine bakarsan demek istediğimi anlayacaksın.. Saç sakal tipi modelleme ve kaplama oldu bitti zordur.. Çünkü poligon sayıları üzer, bir de onun yansıması kaplaması derken iş iyice içinden çıkılmaz bir hal alıyor.. Bu galiba deneyimle ve araştırarak aşılabilecek bir şey.. Ben de yaptığım son çalışmada saçtan yana çok zorlanmıştım :) Tek zorlanan ben değilmişim buna sadistçe sevinmedim tabii ki.. Ama zamanla düzelteceğinden eminim. Toparlamak gerekirse, bu yaşta bu düzeyde bir başarı yakalamış olmanı takdir ediyorum ve çalışmanı çok beğendim.
Saç ve sakal konusunda fibermeshi bundan önce pratik etmemiştim.Ama saç olmadan da tuhaf görünecekti.Amaç boş kalmaması oldu şuan için. :) Saçı da ilerleyen dönemde detaylandırabilirim.Kaplamalarsa farklı fotoğrafların birleşimi ve ilk sıradaki görsel ise modelin zbrushta render alınmamış normal ekran görüntüsü.Altındakiler bpr render.Odaklandığım nokta aslında referans aldığım fotoğrafa olabildiğince yakın modellemekti.Dediğiniz gibi vray ile profesyonel renderlar alınabilir.Render, cilt dokusu ve kaplamalar için daha farklı program ve yöntemler var tabi.Modelleme işinde belli seviyeye geldiğimde render için de bir şeyler yapacağım. :) Yorumunuz için teşekkürler.
Cevapla
#7
eline sağlık güzel çalışma
Belkiler Bitti Şimdi Sıra Kesinlikte
Cevapla
#8
Çalışmalarınız çok başarılı.Elinize sağlık.
Cevapla
#9
Üstad saçları bir halletde galeriye alalım inşallah ya.
Cevapla
#10
(14-04-2016, Saat: 23:28)SİNANSOYLU Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üstad saçları bir halletde galeriye alalım inşallah ya.

Bazı sebeplerden çalışmaya devam edemedim, bittiğinde paylaşacağım. :)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.