Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PNY Nvidia Quadro Hakkında
#1
Arkadaşlar 2.el  PNY Nvidia Quadro ekran kartı almayı düşünüyorum.Çeşitli sitelerde ilanları var.Benim sorum 2.el ekran kart satın almak mantıklımıdır.Güvenilirmidir.Değer mi?Görüş ve tafsiyerinizi paylaşırsanız beni çook sevindirirsiniz. ;D
Cevapla
#2
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Arkadaşlar 2.el  PNY Nvidia Quadro ekran kartı almayı düşünüyorum.Çeşitli sitelerde ilanları var.Benim sorum 2.el ekran kart satın almak mantıklımıdır.Güvenilirmidir.Değer mi?Görüş ve tafsiyerinizi paylaşırsanız beni çook sevindirirsiniz. ;D

sıfırda olsa elektronik cihaz almak zaten biraz şans işi. birde tanımadığınız bir insandan 2. el elektronik eşya alıyorsanız şans faktörü değerini katladıkça katlar. kullanan kişinin titizliği, kullanım sıklığı, yeterli güç kaynağı ile kullanıp kullanmadığı, o/c yapmış mı yapmamış mı vs. gibi kriterler işin içine giriyor. garanti süresinin bitmesine çok uzun zaman varsa,  fiyatı sıfırına göre çok daha uygunsa ve şanslı bir insanım diyorsan al. ama mesela kartın sıfırı 2000 tl. iken gidipte 200 tl. daha ucuz diye 2. el kart almak birde şans faktörü işin içine girince ben olsam almazdım diye fikir belirtmek istiyorum. sonuç olarak, karar senin hocam.
Cevapla
#3
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

Teşekkürler Oğuz Bey.Anladığım kadarıyla 2. el almak  biraz yersiz olacak.Tafsiyeleriniz için çok teşekkürler.Donanım konusunda gördüğüm kadarıyla tecrübe sahibisiniz.Sizin yorumlarınızla İntel işlemci almaktan son anda vazgeçtim.Amd fx 8350 aldım.İyikide almışım diyorum.Bunun içinde ayrıca teşekkürler. :) Clap
Cevapla
#4
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkürler Oğuz Bey.Anladığım kadarıyla 2. el almak  biraz yersiz olacak.Tafsiyeleriniz için çok teşekkürler.Donanım konusunda gördüğüm kadarıyla tecrübe sahibisiniz.Sizin yorumlarınızla İntel işlemci almaktan son anda vazgeçtim.Amd fx 8350 aldım.İyikide almışım diyorum.Bunun içinde ayrıca teşekkürler. :) Clap

Sonuna kadar haklısın bende Oğuz hocamın tavsiye ile 8350 aldım çok  memnunum.donanım konusunda ona güvenebilirsin kendisine tekrardan tşekkür ediyorum :) 2.el konusunda da katılıyorum 2.el almak yerine sabredip üzerine biraz daha para katıp 0 kart alman daha iyi olur bencede.Cünkü sonradan bir sorunun cıktıgında pismanlık duymazsın hemde 0 kartın garantisi daha uzun olur :)
Cevapla
#5
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkürler Oğuz Bey.Anladığım kadarıyla 2. el almak  biraz yersiz olacak.Tafsiyeleriniz için çok teşekkürler.Donanım konusunda gördüğüm kadarıyla tecrübe sahibisiniz.Sizin yorumlarınızla İntel işlemci almaktan son anda vazgeçtim.Amd fx 8350 aldım.İyikide almışım diyorum.Bunun içinde ayrıca teşekkürler. :) Clap

işim gereği bilgisayar sektörünü çok yakından olmasa da takip etmem gerekiyor. öğrendiklerimi paylaşmak ve insanlara faydalı olmakta ayrı bir mutluluk tabiki. önerilerimi okuyup, dikkate aldığınız için bende size teşekkür ederim hocam.
Cevapla
#6
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"volcy123" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkürler Oğuz Bey.Anladığım kadarıyla 2. el almak  biraz yersiz olacak.Tafsiyeleriniz için çok teşekkürler.Donanım konusunda gördüğüm kadarıyla tecrübe sahibisiniz.Sizin yorumlarınızla İntel işlemci almaktan son anda vazgeçtim.Amd fx 8350 aldım.İyikide almışım diyorum.Bunun içinde ayrıca teşekkürler. :) Clap

Sonuna kadar haklısın bende Oğuz hocamın tavsiye ile 8350 aldım çok  memnunum.donanım konusunda ona güvenebilirsin kendisine tekrardan tşekkür ediyorum :) 2.el konusunda da katılıyorum 2.el almak yerine sabredip üzerine biraz daha para katıp 0 kart alman daha iyi olur bencede.Cünkü sonradan bir sorunun cıktıgında pismanlık duymazsın hemde 0 kartın garantisi daha uzun olur :)

rica ederim kardeşim, bende sana teşekkür ederim.
Cevapla
#7
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

Hocam peki 3D için Pny Quadro ekran kartını tafsiye edermisiniz?Önerebileceğiniz başka kartlar var mı? Blush
Cevapla
#8
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam peki 3D için Pny Quadro ekran kartını tafsiye edermisiniz?Önerebileceğiniz başka kartlar var mı? Blush
bütçede sıkıntı yoksa tabi ki öneririm hocam, o kartlar zaten o iş için üretiliyor. ama sadece quadro diye almamak lazım. en az quadro 4000 olsun ki aldığına değsin.

kart önereyimde, kullanım alışkanlıklarını bilmeden önermek biraz sallama olur. her zaman bol poligonlu sahnelerde çalışırım mesela 70-80 milyon civarı poligon diyorsan quadro 4000 tabiki, yok 10-15 m. poligonu geçmez çalışmalarım dersen gtx 660 bile yeterli.
Cevapla
#9
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

sıfır almak daha makbuldür elbet ama az kullanılmış 2. eli şahsen bende tercih ederim.. fakat önemli olan alacağın şeyi ne için kullanacağın ? quadro ekran kartları viewport desteği sağlamaktadırlar... yani çok yüksek polygonlarda rahat hareket edebilmeni... eğer activeshade için alıcam diyosan alma çünkü quadroların cuda çekirdekleri düşük olduğu için sana activeshade performansı sunmazlar
Cevapla
#10
Ynt: PNY Nvidia Quadro Hakkında

"oguzk06" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"alpbeats" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam peki 3D için Pny Quadro ekran kartını tafsiye edermisiniz?Önerebileceğiniz başka kartlar var mı? Blush
bütçede sıkıntı yoksa tabi ki öneririm hocam, o kartlar zaten o iş için üretiliyor. ama sadece quadro diye almamak lazım. en az quadro 4000 olsun ki aldığına değsin.

kart önereyimde, kullanım alışkanlıklarını bilmeden önermek biraz sallama olur. her zaman bol poligonlu sahnelerde çalışırım mesela 70-80 milyon civarı poligon diyorsan quadro 4000 tabiki, yok 10-15 m. poligonu geçmez çalışamlarım dersen gtx 660 bile yeterli.
Sanırım gtx 660 bana yeterli ;D ;D ;D
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Quadro 4000 yeni 3DSmax uyumu Aydın ZENGİNOL 2 266 23-10-2015, Saat: 21:21
Son Yorum: Aydın ZENGİNOL
  nvidia ekran kartı komando 7 457 31-03-2014, Saat: 00:57
Son Yorum: anestetic
  Nec laptop kasası hakkında ORHAN ALKAN 7 912 06-12-2012, Saat: 03:17
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  Kullanılabilinir ram hakkında ORHAN ALKAN 17 1,582 28-09-2012, Saat: 12:31
Son Yorum: jaanki
  windows 7 hakkında ve programlar ORHAN ALKAN 13 1,714 28-03-2012, Saat: 02:15
Son Yorum: ORHAN ALKAN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.