Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polygon sayısı animasyon için çok mu
#1
merhaba aşağıdaki karakterimi zbrushta yaptım aksesuarları hariç adamı topogunda ördüm polygon azaltmak için sizce animasyon için polygon sayısı çok mu pc yi kasarmı

Cevapla
#2
animasyon için 8-10 bin polygonu geçmemeli diye düşünüyorum. Büyük bir sahne ise ama tek bu karaktere vereceksen boş bir sahnede 100binlerce polygon yine olur sıkıntı çıkmaz. Sistemin nasıl bilmiyorum.
Cevapla
#3
sistem 4 gb ram , 1 gb paylaşımsız ekran kartı, i5 işlemci
Cevapla
#4
sadece karaktere boş sahnede animasyon verip mi kullanacaksın yoksa bir sahnede felan mı? Aslına bakarsan 10bin civarı ideal fazlası sıkıntı olur kolay gelsin :)
Cevapla
#5
şimdi değil biraz ilerisi için düşünüyorum animasyonu şimdilik animasyona uygun hale getirmeyi düşünüyorum karakteri
Cevapla
#6
Olabildiğince az tut topoloji çok önemli burda. Detaylar için normal map kullan. Bu linkte:thegnomonworkshop.com/store/product/523/Character-Modeling-for-Next-Gen-Games
işine yarayabilir. satın alabilir ya da farklı yollardan! ulaşabilirsin derslere. maya ve zbrush üzerinden anlatılıyor maya kısmına çok takılma önemli olan mantığı kapmak Kolay Gelsin :)
Cevapla
#7
çok teşekkür ederim gökhan hocam allah işlerinde kolaylıklar versin
Cevapla
#8
Allah razı Olsun Kolay Gelsin :)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3DS Max için skin pluginleri mayal 0 44 26-11-2016, Saat: 15:11
Son Yorum: mayal
  Vray ile Makina parçası için render alma sorunum ali.kose 3 84 17-11-2016, Saat: 21:51
Son Yorum: gürkan
  Karakter için FRKN5454 4 242 12-10-2016, Saat: 15:39
Son Yorum: Ramin
  Animasyon yapabilmek için baştan sona adımlar Blacklight 9 543 07-10-2016, Saat: 00:06
Son Yorum: Blacklight
Big Grin Basit Bir Animasyon Yardımı M. Seyfettin CAN 1 159 19-06-2016, Saat: 01:09
Son Yorum: gürkan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.