Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rahat Ofis
#1
Referans bir resim üzerinden yapılmıştır. Bitkiler ve koltuk hazır modeldir. 3ds max 2014, Vray, Ps5 kullanılmıştır. Render süresi 1 saat civarıdır.

Cevapla
#2
çok fazla noiselenme oluyor renderlarınızda. Nedenini biliyor musunuz? güneşin ve kullandığınız ışıklarn subdivision ayarlarını biraz yükseltin.
Amd Fx 8300 + Asus M5A78M-LX3 + 16 GB Team Dark Series 1866 Mhz DDR3 + MSI GTX960 Gaming 4GB + 1TB WD Blue Cavier + XIGMATEK X-CALIBRE 600W
Cevapla
#3
bbbalkisch, post: 115281, member: 4737 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok fazla noiselenme oluyor renderlarınızda. Nedenini biliyor musunuz? güneşin ve kullandığınız ışıklarn subdivision ayarlarını biraz yükseltin.
Yorumunuzu dikkate alacağım. Yalnız bu noise olayını çok bariz değilse ben pek göremiyorum çalışmalarda. Diğer çalışmalardaki yorumlara yazılıyor. Bakıyorum bana temiz geliyor :). Bunu biraz açabilir misiniz? Ufak noktasal lekelerden bahsediyoruz değil mi? Mesela burada nerelerde var ?
Cevapla
#4
[attachment=3298]

bu monitörünüzden kaynaklı olabilir ama baya var hani :)
Amd Fx 8300 + Asus M5A78M-LX3 + 16 GB Team Dark Series 1866 Mhz DDR3 + MSI GTX960 Gaming 4GB + 1TB WD Blue Cavier + XIGMATEK X-CALIBRE 600W
Cevapla
#5
bbbalkisch, post: 115284, member: 4737 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

bu monitörünüzden kaynaklı olabilir ama baya var hani :)
Doğrudur. Ama taşıyıcı sistemin materyalini ben özellikle bu şekilde yapmıştım. Çok temiz ve yeni görünmemesi açısından.
Cevapla
#6
Bu bir bump gibi durmuyor yalnız. Ve resmin heryerinde eşit şekilde noise var gibi. Orayı göstermemin sebebi ise koyu renk olduğu için en rahat orada gösterebilecek olmamdı.
Amd Fx 8300 + Asus M5A78M-LX3 + 16 GB Team Dark Series 1866 Mhz DDR3 + MSI GTX960 Gaming 4GB + 1TB WD Blue Cavier + XIGMATEK X-CALIBRE 600W
Cevapla
#7
umuut1, post: 115286, member: 6730 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğrudur. Ama taşıyıcı sistemin materyalini ben özellikle bu şekilde yapmıştım. Çok temiz ve yeni görünmemesi açısından.


@bbbalkisch doğru söylemiş eski ve yıpranmıştan ziyade noise olarak gözüküyor . Eski ve yıpranmışlık için sanki 2 . bir texture kullanılması gerekti. Oyunlarda biz buna multitexture diyoruz. 3dsmax ne deniyor tam bilmiyorum .
Ara
Cevapla
#8
bbbalkisch, post: 115287, member: 4737 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu bir bump gibi durmuyor yalnız. Ve resmin heryerinde eşit şekilde noise var gibi. Orayı göstermemin sebebi ise koyu renk olduğu için en rahat orada gösterebilecek olmamdı.
Aslında o kısımlarda vray dirt kullandım. Ama belliki fazla olmuş :)
Cevapla
#9
chenmy1, post: 115289, member: 30760 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2 . bir texture kullanılması gerekti. Oyunlarda biz buna multitexture diyoruz. 3dsmax ne deniyor tam bilmiyorum .

vray blend material. link
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#10
Elinize sağlık. Zamanla kendi tasarımlarınıız da bekliyoruz inşallah. Archexteriors dan etkilenmek doğaldır. Zamanla gelişeceğinize inanıyorum.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İlk Paylaşım :) Ofis oturma alanı tasarımı Quemoy 2 137 03-11-2016, Saat: 17:09
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  Mini Ofis FancyyPotato 4 248 23-06-2016, Saat: 19:15
Son Yorum: FancyyPotato
  Ofis çalışması asbumuya 5 412 30-10-2014, Saat: 22:53
Son Yorum: Osman Nuri Coşar
  3ds max ilk çalışmam :) ofis simonsalih 7 810 15-07-2013, Saat: 22:32
Son Yorum: LostCoast
  ofis masası beytullahç 3 559 05-06-2013, Saat: 21:06
Son Yorum: beytullahç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.