Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
render da lekelenme problemi
#1

merhaba arkadaşlar renderda işaretlenmiş yerlerde piksel atlanmıs gıbı sankı lekeler var daha oncede oluyodu ama bazen cok belırgın oluyor  sebebını anlayamadım max 2013 render motoru vray herkese kolay gelsın iyi çalışmalar dilerim
Cevapla
#2
Ynt: render da lekelenme problemi

Işık ayarlarında INVİSİBLE etkin ise onu kapat dene.. bendede bir ara öyle oldu, açıkmıydı kapalımıydı tam hatılamıyorum ama tam tersini yapmıştım.
o_O This Is My Life o_O
Cevapla
#3
Ynt: render da lekelenme problemi

Render ayarlarında show sample tiki işaretliyse o tiki kaldırıp ve birde Noise Threshold: 0,001 yapıp  denermisiniz.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#4
Ynt: render da lekelenme problemi

teşekkurler showsample tiki kaldırdım invisible etkın hale getırdım sorun giderildi tekrar teşekkurler
Cevapla
#5
Ynt: render da lekelenme problemi

sizden ricam aral bey avatarınızın resmini güncellermisiniz kolay gelsin
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#6
Ynt: render da lekelenme problemi

hatırlatma için teşekkurler hocam duzenledım
Cevapla
#7
Ynt: render da lekelenme problemi

Ben teşekkür ederim  Cak  Dodgy
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Final render karıncalanma sorunu sedatcakmak 3 84 21-03-2017, Saat: 17:46
Son Yorum: cuda07
  Render PX boyutu uzunonr 0 44 20-03-2017, Saat: 16:04
Son Yorum: uzunonr
Exclamation V-Ray : max 2017 vray3.20 Render Ayarları gsmusti125 0 98 18-02-2017, Saat: 11:32
Son Yorum: gsmusti125
  2 Bilgisayardan render alma sorunu yardım? ali.kose 1 123 26-01-2017, Saat: 15:25
Son Yorum: gürkan
  render sorunu oğuzhan28 2 177 26-12-2016, Saat: 23:33
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.