Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renk tavsiyesi
#1
Arkadaşlar düyün salonunda bir dağ tasarımı var, renk konusuna biraz sıkıntı var.

Salon şimdi resimde (1) numaralandırdığım şekilde.

Benim tavsiyem (2)

Salon sahibin tercihi ise pamuk kale rengi (3)

Hangi rengi tavsiye ediyorsunuz?

Saygılarla...  Hi

"Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin, fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın"

Zig Ziglar

https://www.facebook.com/Creativeidea.az
Cevapla
#2
Ynt: Renk tavsiyesi

salon sahibi haklı. diğer renkler kasvetli gibi.
Cevapla
#3
Ynt: Renk tavsiyesi

Salon sahibinin tavsiyesi çok fazla açık renk, senin tavsiyelerin uyumsuz olmuş, bence salon sahibi tavsiyesi üzerinden rengi biraz daha koyulaştırarak uygun rengi bulmanızdır.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#4
Ynt: Renk tavsiyesi

Yorumlarınız için tşk. ederim. Hadi hayırlısı  Cak
"Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin, fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın"

Zig Ziglar

https://www.facebook.com/Creativeidea.az
Cevapla
#5
Ynt: Renk tavsiyesi

Arkadaşlar bu resimde üst köşede gördüyünüz rengi altdakı dağa nasıl vere bilirirm? 3d Maxda resim olarak kullanıcam ama photoshopda bi türlü tutduramadım.

Duvar

"Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin, fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın"

Zig Ziglar

https://www.facebook.com/Creativeidea.az
Cevapla
#6
Ynt: Renk tavsiyesi

aslında hepsi olur bütünlüğü sağlayabilirsen mekanda bulunan diğer unsurlarla.salon sahibi  3 diyorsa o zaman koltuk ve masalara müdale etmen gerekli
.yani mesela

http://image5.sahibinden.com/photos/95/ ... 837tvp.jpg

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... Mjw5ypeVng

http://image5.sahibinden.com/photos/04/ ... 5475lk.jpg

http://image5.sahibinden.com/photos/04/ ... 5475lk.jpg

şeklinde masa sandalyelerle daha bi  dağ havası estirrisin  yoksa bi taraafa dağ yap öbür tarafa ütülü örtülerle sarılı sandalye masalar çok alakasız tasarım faciası olur
Cevapla
#7
Ynt: Renk tavsiyesi

pardon  son  link şu olacaktı http://1.bp.blogspot.com/-ADCcNf9ojt4/U ... wood+1.jpg


benim favori masamda budur o dağ tasarımı bölümü en iyi bu tamamlar
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  vrayda renk farklılığı haticee 6 276 16-05-2016, Saat: 22:44
Son Yorum: İbrahim Baş
Photo Bildisayarda ve yazıcıda resim renk farklılığı Shahzoda 5 317 20-04-2016, Saat: 01:56
Son Yorum: H737
  3ds Max Renk Problemi yardım Ghostcastle 1 177 22-03-2016, Saat: 23:02
Son Yorum: İbrahim Baş
  vray'de renk sorunu ysf.21011992 4 303 22-10-2015, Saat: 01:41
Son Yorum: İbrahim Baş
  Kurs yada Eğitmen tavsiyesi verebilecek forum sakini varmıdır. makedon 15 1,233 15-12-2014, Saat: 14:31
Son Yorum: zenanus

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.