Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rubik Küp
#1
Rubiik Küp modellemesi bitti.Materyal hazırlığına başladım şimdide..

Yarım saatte modellemesi bitti.
Cevapla
#2
merhaba... küplerin üzerindeki poligonlara ne için gerek duydunuz?
Cevapla
#3
brkbhll, post: 99618, member: 21807 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:merhaba... küplerin üzerindeki poligonlara ne için gerek duydunuz?

Obje biraz keskin köşelere sahip chamfer vermeme rağmen renderda kötü oluyordu kenarlar ondandır Mesh Smoot uyguladım.O polygonların sebebi odur.
Cevapla
#4
ben genelde gerek duymadığım zamanlarda poligondan kaçmaktan yanayım. sorma sebebim böyle bir obejede de gerek duyulabiliyormu poligona. render aşaması hesaba katmadım hiç. demek ki gerek oluyormuş. :) çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için. iyi çalışmalar
Cevapla
#5
Bencede hiç gerek yoktu ibrahim. Burada yapılması gereken şey chamfer verdiğinde chamfer segment sayısını arttırmandı. 5 segment. Taş çatlasa 8 chamfer segment yeterdi. İLk çalışma zamanlarımda benim en büüyk hatam buydu. Modeller çok güzel çıkıyordu ama segmenti çok yüksek oluyordu. UStalaştıkça anlıyorsunki en iyi çalışma daha az segmentle en iyi sonuca ulaşılabilendir. Dodgy
Cevapla
#6
İbrahim bencede boşuna yormuşsun kendini Dodgy Ama gidişat güzel sonuçta sadece bu objeyi render alıp sahnede kullanmıcağın için çok önemli değil.. Renderı bekliyoruz.. ;)
Cevapla
#7
Sivri köşeler hep sinirimi bozuyor.Ondandır bende böyle ufak objelerde kaçınmıyorum açıkcası polygondan :)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.