Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saç ve Bitki yapımında Kullanılan Teknik
#1
Merhabalar, uzun zamandır merak ettiğim ve ne diye arayacağımı bilmediğim için bulamadığım yöntemi sizlere sormak istedim.


Bu yöntemin adı nedir kullanımı nasıldır ?
Yabancı kaynaklardan indirilen sahnelerde de karşıma çıkıyor. Mesela açıyoruz dosyayı bom boş bir sahne sadece kutu ve plane'lerden oluşuyor ama render aldığımızda karşımıza babil'in asma bahçesi kadar zengin bir içerik çıkıyor :)

Dün Deha Etabek hocanın dersini izlerken o sculpting yönteminden sonra bir şeyler yaparak yaptığı çalışmayı texture haline getirdi ve o textureyi kullanarak kare objeyi sculpting yaptığı objeye çevirdi ( uw map kullanmadığı için çok sağlıklı olmamış - o diyor. )

Saçları ve bitkileri de bu şekilde mi yapıyorlar ? İçimizde bu yöntemi kullanan var mıdır veya yöntemi bilen ?
Cevapla
#2
C4d de ağaç yaprakları vb detaylı objeler fps yi azaltmasın diye display tagı kullanıyorum sanki ona benziyor.
Cevapla
#3
Biraz daha araştırırken şöyle bir sayfa buldum.
http://www.paultosca.com/varga_hair.html

Burada alpha kanalı kullanılmış fakat yorumlarda alpha kanalının fazlalığından dolayı yine yüksek performans gerekliliğinden söz edilmiş.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.