Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sahnede Modelleme Yaparken Bazı Parçaların Bozulması
#1


Derdim bu arkadaşlar. Nedenini çözemedim. Ne yapıyorum da böyle bir durumla karşılaşıyorum. Teşekkürler şimdiden
Cevapla
#2
Ynt: Sahnede Modelleme Yaparken Bazı Parçaların Bozulması

Sol üstte Perspektif'in yanındaki Shaded'a sağ tıklayıp Configure tıklayın. Oradan antialiasing vs. ayarları yükseltebilirsiniz.
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#3
Ynt: Sahnede Modelleme Yaparken Bazı Parçaların Bozulması

Pek anlamadım :( hangi ayara müdahale etmem gerekir bu konuda bi bilginiz var mı  Embarrassed
Cevapla
#4
Ynt: Sahnede Modelleme Yaparken Bazı Parçaların Bozulması

Render aldığınızda da böyle tırtıklı mı görünüyor?
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#5
Ynt: Sahnede Modelleme Yaparken Bazı Parçaların Bozulması

Evet aynı şekilde tırtıklı görünüyor. Hatta render aldıktan sonra farkettim zaten. Sonrasında eski çalışşmalardan kopyalamaya başladım. Ama hep aynı parçalarda sorun oluşuyor. Mesela önceki çalışmalarda modelin koltuğu ve yine bu parçaları karşılıklı olarak bozulurken, şimdi koltuk düzeldi (yani hiç bozulmuyor) bu kez de yine bu marşpiyeller ve ön cam bozulmaya başladı. Anlamadım arada bir gidiyo :S
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Çatı Modelleme Tekniği Aytac A. 10 623 17-06-2016, Saat: 06:09
Son Yorum: kjum
  zemin modelleme mustafayetis84 10 589 26-04-2016, Saat: 18:50
Son Yorum: mertkaan
  Kompozit yaparken Plane yansıması neden gözüküyor Melik Ay 2 265 21-04-2016, Saat: 00:19
Son Yorum: A.Salih
  3ds Max Banyo ve Mutfak Modelleme Yardım Ghostcastle 2 222 18-03-2016, Saat: 17:16
Son Yorum: Ghostcastle
  Bazı IOR değerleri bbbalkisch 2 224 28-02-2016, Saat: 13:37
Son Yorum: bbbalkisch

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.