Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sokak(Autodesk Maya)
#1
Cevapla
#2
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Elinize sağlık. Tebela biraz yapay gibi durmuş.Soldaki duvarda tığla dizilimi yanlış. Yani daha var hatalar ama bunları saymak yerine yeni başladığınızı düşünerek teşvik etmek isitoyrum. Zamanla daha iyi olacaktır.  ;)
Cevapla
#3
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Çok teşekkür ederim hatalarım çalışmalarımla düzeliceğini düşünüyorum
Cevapla
#4
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Tabi zamanla düzelecektir. Fakat iyi çalışmalara yorum yapıp, biraz az iyi olan çalışmalara yorum yapmama huyumuz ne zaman düzelecek bilmiyorum!!
Cevapla
#5
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Arka fon a normal bir renk atamak yerine gökdelenlerin filan olduğu bir görsel yerleştirip şehrin arasında kalmış bir eski sokak görüntüsü verebilirdin diğer yorumları zaten Sinan abi yaptı  Good2
Cevapla
#6
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Sinan hocamız gerekli yorumları yapmis, zamanla daha iyisini ve  daha güzelini yaparsınız emeklerinize saglik  Exclamation
The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
Albert Einstein.
Cevapla
#7
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

Öncelikle felaket derecede orantı sorunu var  eğer giriş 2 katlı bir yerse  insan boyu  ortalama 160-70 arası  dersek  2 katta tabela olmaz .

sol girişteki pencere nerdeyse karşıdaki mavi geçiş odası ebatında dikkat ! ! !


Kaplamalar  gerçek hayattaki resimler incelenerek gerekli bump ayarları verimeli ve yönleri doğru ayarlanmalı

bunlara dikkat edilmediği zaman ortam da yapaylık hissedilir.

Güzel bir başlangıç evresi çalışması emeklerinize sağlık ve forumda paylaştığın için teşekkürler.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#8
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

"orhanalkan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Öncelikle felaket derecede orantı sorunu var  eğer giriş 2 katlı bir yerse  insan boyu  ortalama 160-70 arası  dersek  2 katta tabela olmaz .

sol girişteki pencere nerdeyse karşıdaki mavi geçiş odası ebatında dikkat ! ! !


Kaplamalar  gerçek hayattaki resimler incelenerek gerekli bump ayarları verimeli ve yönleri doğru ayarlanmalı

bunlara dikkat edilmediği zaman ortam da yapaylık hissedilir.

Güzel bir başlangıç evresi çalışması emeklerinize sağlık ve forumda paylaştığın için teşekkürler.


Söylediğiniz Herşeye Dikkat Edicem Teşşekkürler
Cevapla
#9
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

"İbrahim Baş" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Arka fon a normal bir renk atamak yerine gökdelenlerin filan olduğu bir görsel yerleştirip şehrin arasında kalmış bir eski sokak görüntüsü verebilirdin diğer yorumları zaten Sinan abi yaptı  Good2

Herşeyin bana ait olmasını istediğim için resim atmak istemedim ama dediğiniz şekilde yaparsam iyi olacağına inanıyorum
Cevapla
#10
Ynt: Sokak(Autodesk Maya)

"oIQUEENIo" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sinan hocamız gerekli yorumları yapmis, zamanla daha iyisini ve  daha güzelini yaparsınız emeklerinize saglik  Exclamation
Teşşekkürler
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sokak Denemesi... Işıl 10 380 09-06-2016, Saat: 01:08
Son Yorum: Işıl
  Jant Maya & Keyshot kubilaykodal 5 340 20-08-2014, Saat: 19:29
Son Yorum: kubilaykodal
  sokak serkanguney 3 249 20-07-2014, Saat: 01:03
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  'ARALIK' SOKAK İnan Arslan 49 2,230 16-03-2014, Saat: 23:11
Son Yorum: İnan Arslan
  Palmiye Sokak dacascos 12 1,036 02-09-2013, Saat: 00:31
Son Yorum: dacascos

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.