Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SOM Missile
#1
1. Render


2. Render(Sinan Hocamın tavsiyesi üzerine)


KULLANILAN 3D veya 2D PROGRAMLAR :  Cinema4D + Keyshot
ÇALIŞMA HAKKINDA GENEL BİLGİLER :    Tübitak SAGE(Savunma Sanayi Araştırma Geliştirme Enstitüsü)'nin tasarladığı ilk Uzun Menzilli Füze
ÇALIŞMA TAMAMLANMA SÜRECİ NE KADARDIR :  2.5 saat modelleme 16 dakika render.
ÇALIŞMANIN ESİN KAYNAĞI ? : 



// Düzeltildi
hhgwork.com / hhgemalmaz.cgarena.com / facebook.com/hhgemalmaz
Cevapla
#2
Ynt: SOM Missile

bana kompozit yap diye bagırıyor abi çok güzel bişey olmus :)
Cevapla
#3
Ynt: SOM Missile

Bence biraz daha detaylandırılmalı. Ust tarafı cam şeklinde olmalı..  Cool11
Cevapla
#4
Ynt: SOM Missile

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bence biraz daha detaylandırılmalı. Ust tarafı cam şeklinde olmalı..  Cool11

üst tarafının cam şeklinde olmasını tasarımcılarına söylemek lazım. :) Ben gördüğümü modellemeye çalışmıştım. Öndeki kızılötesi kamera kısmı için söylüyorsanız o sanırım biraz acemiliğime gelmiş. Çünkü keyshotu ilk defa kullandım. Dolayısıyla materyal sistemini çok iyi tanımıyorum. Cinema4D materyallerini tanımıyor. O kısımları tekrar gözden geçirmem gerekecek evet :). Bunu modellemeye ilk başladığım dönemlerde yapmıştım. Fazla detay olmaması seçme nedenlerimdendi. yorumunuz için teşekkürler hocam.
hhgwork.com / hhgemalmaz.cgarena.com / facebook.com/hhgemalmaz
Cevapla
#5
Ynt: SOM Missile

Bencede kompozit istiyor Cool11 Eline sağlık
Cevapla
#6
Ynt: SOM Missile

Güzel modelleme.Mühimmatın yere yakın mesafedeyken patlamadan önceki anını yapabilirsiniz.Video için ayrıca teşekkürler.
Cevapla
#7
Ynt: SOM Missile

yorumlarınız için teşekkür ederim. Ne kadar eleştiri o kadar gelişim ve ilerleme sağlar. Bir render daha ekledim yorumlarınızı bekliyorum değişiklik nasıl?
hhgwork.com / hhgemalmaz.cgarena.com / facebook.com/hhgemalmaz
Cevapla
#8
Ynt: SOM Missile

Ön kısımdaki camın materyalinin belirgin olamamasının nedeni reflek özellikli hangi materyali atarsanız atın çevresi gri renk olduğundan dolayı malesef o rengi yansıtacaktır ve böyle olmasından dolayıda sadece gri renk gibi gözükecektir.

Dikkat ederseniz beyaz renkli ana hat materyal bile yarıyarıya nerdeyse gri olmuş.

Bunun için farklı enviroment hdr türü düşünmelisiniz hdr görüntü olarak blur olan çevre hdrler işinizi görebilir.

Emeklerinize sağlık FFD:)
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#9
Ynt: SOM Missile

Ellerinize sağlık güzel bir çalışma,ancak arkadaslara katılıyorum kompozit istiyor.
Cevapla
#10
Ynt: SOM Missile

yorumlarınız için teşekkürler. Diğer çalışmalardan zaman kalırsa Kompoziting de yaparım bu başlık altında yeniden paylaşırım inşAllah.
hhgwork.com / hhgemalmaz.cgarena.com / facebook.com/hhgemalmaz
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.