Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
T-Virus (Resident Evil)
#1
Eylence amacli yaptigim bir calisma :) filmi ilk izledigimde cok etkilenmistim :)

Proje Ozellikleri:

*Tum sahne Cinema 4D R15 ile yapilmistir.
*Render Motoru: C4D R15 Physical Render.
*Render Suresi: Tek kare icin 16dk.

Not: Stereoskopik (side-by-side) olan resimler sadece 3D goruntuleme sistemleri ile goruntulenebilirler. (HTC EVO 3D, 3D TV, Nvidia 3D Vision, vb...)
HTC EVO 3D cihazlarda ve 3D TV lerde test edilmistir.
Stereoskopik resmi bilgisayariniza kaydettikten sonra ".jpg" uzantili olan resmi "yeniden adlandir" secenegi ile uzantisini ".jps" olarak degistirin.
olusan ".jps" formatli resmi 3D tvnize veya 3D Goruntuleme ozelligi olan herhangi bir cihaziniza gonderiniz.


Pyhsical Render:






Stereo Render:




Wireframe:

Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#2
Dostum ellerine sağlık harika renderler olmuş şaban bey Physical Render ayarlarını paylaşabilirmisiniz yada Physical Render nedir ne ayar yapmamız gerekir bizlere öğretebilirmisiz ?
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#3
ORHAN ALKAN, post: 75818, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dostum ellerine sağlık harika renderler olmuş şaban bey Physical Render ayarlarını paylaşabilirmisiniz yada Physical Render nedir ne ayar yapmamız gerekir bizlere öğretebilirmisiz ?
Tesekkur ederim dostum. physical render ayarlarimi paylasiyim:


Resimde de goruldugu uzere, physical renderde hizli ve guzel sonuc almak icin ufak bir ip ucu veriyim :) Advanced > Raytracing Engine > Embree (Faster) secersek render hem hizli hem de mukemmel gorunecektir. detayli ayarlar icin basic kismindaki ayarlari sahnenize gore deneyeblirsiniz.


[B]Fiziksel Render
[/B]
Temel Özellikleri
Cinema 4D de render ayarları kısminda en üstte bulunan ilk kısımdan hangi render metoduyla render etmek istediğinizi ayarlayabilirsiniz. Bu seçeneklerden birini seçerek Cinema4D nin render işlemini hangi metodla yapması gerektiğini belirlemiş olursunuz. Standart olarak bu listede aşağıdaki seçenekleri görürsünüz :
  • Standart : Cinema4D nin şimdiye kadar kullanmış olduğu render metodudur
  • Software : Bu modu seçerseniz, editör ekranında sahneyi nasıl görüyorsanız bu şekilde render işlemi gerçekleşecektir.
  • Hardware : Yine editör ekranında göründüğü gibi render işlemini gerçekleştirir. Tek farkı ise OpenGL özelliğini desteklemesidir. Kısaca OpenGL tanımlayacak olursak : Sahnenizi yönetirken grafik kartınızın desteklediği OpenGL hizmeti sayesinde editör ekranında bir çok etkiyi (gölge, kabarma….) görebilme olanağına sahip olursunuz. Her ekran kartı bu hizmeti sağlamamaktadır.
  • Physical : (Cinema4D nin her versiyonunda bulunmuyor) : R13 ile gelen bu metod ile özel bir render yöntemi birçok özel efektleri oluşturabilmek için (mesela derinlik ve buna bağlı olarak blur efektleri) fiziksel kamerayla beraber kullanılıyor.
  • Bunların dışında yüklemiş olduğunuz render yazılımları bu listenin devamına eklenir.
[B]Standart Render mi yoksa Fiziksel Render mi ?[/B]
Bir çok durumda Cinema4D nin gücünü kanıtlamış, hızlı ve eski sürümlerden tanımış olduğunuz ‘Standart’ render metodu kullanılmalıdır.

Eğer mevzu fotoğrafların aşağıda sayacağımız özel efektlerini kusursuz olarak oluşturmaksa o zaman fiziksel render kullanmanız önerilir.
  • Derinlik ve Blur efektlerinin render edilebilme özelliği
  • Animasyon render edilirken oluşan ‘Motion Blur’ (hareket eden cisim ve kameranın bu cismi takibinde oluşan bulanıklık efekti) Özelliği
  • Vinyet Etkisi (Fotoğrafların kenarlarındaki karanlık efekti)
  • Obje kenarlarında oluşan renkli pixelleşme efektleri
  • Özellikle derinlik ve blur efektlerinin fiziksel render metoduyla daha hızlı hesaplayabilmesi
Bunun yanında bazı dezavantajlarda unutulmamalıdır.

Bu fiziksel efektlerin oluşturulması oldukça uzun bir zamana mal oluyor. Buna karşın fiziksel render sunduğu ayarlama olanaklarıyla daha hızlı resimler de hesaplayabiliyor. Aynı zamanda yeni render metoduylada (maxwell gibi )sonsuz bir hesaplamanın cinema4d ye kazandırılmış olmasıda ayrı bir vizyon ortaya koymaktadır.

Fiziksel renderin dezavantajlarından bir diğeri ise Sketch&Toon, Cel-Render, Glow, gibi bazı efektleri desteklemiyor oluşudur.

Bunun yanında Hair çok yavaş hesaplanıyor. Ve Hair için Mulltipass özelliğini kullanamıyoruz. Yine diğer bir dezavantaj ise soft shadow canlandıramıyor oluşu…
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#4
Ellerine sağlık güzel çalışma. Bilgiler içinde teşekkürler. :)
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#5
Şaban hocam a.r.o çok teşekkür ederim.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#6
Ellerine sağlık kısa ders içinde Allah razı olsun
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#7
Atmosferi Çok iyi Yakalamışsınız.Oyunu oynayan birisi olarak Çok beğendim :)
Şu vray le uğraşmaktan bi türlü fırsat bulamadım şu phsycal render'a :D
Cevapla
#8
Nedense Mentalist dizisi aklıma geldi :)

Güzel bir çalışma daha ellerine sağlık abi :)
Cevapla
#9
ORHAN ALKAN, post: 75836, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şaban hocam a.r.o çok teşekkür ederim.
tesekkurler dostum ;)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#10
Hocam bunu biraz modifiye edip parfüm temalı tasarım yarışmasına katılmayı düşünür müsün? :D

Eline sağlık. Her zamanki gibi harika bir çalışma olmuş.

Dodgy
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Despicable Me 2 (Evil Minions) sedataciklar 24 865 08-12-2013, Saat: 03:27
Son Yorum: sedataciklar
  VIRUS 2050 matuk 8 693 28-07-2012, Saat: 16:10
Son Yorum: matuk

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.