Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Texture bake
#1
Test amaçlı biraz detaydı objemi bake yaptım fakat sorum şu remapping groups yaparken hayli bekletti aslında hak verdim ama bir de buraya sormak istedim Normal midir bake yapmadan modeli tek parça yaptım ya da ekstra birşey yapmam gerekir mi Bunun dışında bake de çok sürmedi buna kıyasla

Sonuç olarak da böyle birşey çıktı :D

Cevapla
#2
Birleştirdikden sonra modelin güzel bir uv'si olsa okadar beklemezdin sadece render beklerdin ;)
Ama ne olursa olsun realtime işlerle uğraşmıyorsan bake texrude'nin pek bi manası olmuyor
Cevapla
#3
Aslina bakarsan render'ı direk opengl ile halletmek icin dusundum çok fazla frame var çunku. Daha once ufak bir animasyon yapip burda yayinlamistim. GI 'ı ve AO da bake yapmak istiyorum Reflecti de uygun bir enviroment ile halletmeyi dusunuyorum Zaten animasyon studyo ortaminda.Aslinda beklemeye raziyim ama kaç piksel kalite dusuklugunu hissettirmez onu kestiremiyorum.
Cevapla
#4
Zaten bake boyutu büyürse real time render sırasında open gl kullandığın ekran kartının belleğine yüklenecek ona göre çalışmanı şekillendirirsin ekran kartının durumunu canlı olarak görebileceğin bir yazılımcık yüklersen kontrolü daha bir elinde tutarsın
Ekran kartının durumuna göre bake boyutunu ayarlamak önemli ki zaten sahnede şuraya giderim şu objeye dibinden bakarım diyorsanda buda her obje için değişik boyutlar kullanmanı gerektirir planını güzelce yapıp uygularsan hem donanımın zorlanmaz hemde duruma göre zamandan baya bir tasaruf etmiş olursun
Şimdiden kolay gelsin
Cevapla
#5
Anladım teşekkürler:)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Modellediğim otobüse texture giymede sorun yaşıyorum. venqeful905 4 344 20-01-2016, Saat: 11:25
Son Yorum: Nighthawk
  C4d Ambient Bake ve Physcal Render? TahaMeşeli 6 415 20-06-2014, Saat: 01:55
Son Yorum: mehmetkalaman

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.