Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tır animasyonu
#1
Basit ve kısa bir tır animasyonu çalışması.

3d max, vray, after effects.

Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla
#2
Ynt: Tır animasyonu

Sinan bunu beğendi.  Dodgy
Cevapla
#3
Ynt: Tır animasyonu

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sinan bunu beğendi.  Dodgy

Teşekkür ederim Sinan kardeşim.
Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla
#4
Ynt: Tır animasyonu

"Destruction" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abi ellerine sağlık çok güzel olmuş bu after effects e ilgi duymaya başladım  Party0009  Party0009

Destruction öğrenmeni şiddetle tavsiye ederim Dodgy Dodgy

Değerli yorumun için çok teşekkür ederim.
Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla
#5
Ynt: Tır animasyonu

güzel omuş hocam elıne sağlık. Dodgy
Azim anahtarıdır zor açılan tüm kapıların.
Cevapla
#6
Ynt: Tır animasyonu

"forward_murat" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:güzel omuş hocam elıne sağlık. Dodgy

Teşekkrüe ederim çok sağolun.
Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla
#7
Ynt: Tır animasyonu

Tırı yolda hareket halinde görmek müthiş  Eline sağlık Süper olmuş  Dodgy Dodgy Dodgy
Cevapla
#8
Ynt: Tır animasyonu

"Feridun Teker" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tırı yolda hareket halinde görmek müthiş  Eline sağlık Süper olmuş  Dodgy Dodgy Dodgy

Teşekkür ederim abim  Icon_biggrin Applause5 Icon_biggrin Cry
Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla
#9
Ynt: Tır animasyonu

abicim süper olmuş animasyon. Ellerin dert görmesin
Cevapla
#10
Ynt: Tır animasyonu

"jaanki" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abicim süper olmuş animasyon. Ellerin dert görmesin

Teşekkür ederim jaanki.  Applause5 Applause5 Police Applause5 Applause5
Hayatta bir hedefin yok ise; O zaman gittiğin yerinde bir önemi yoktur.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  BAND KONVEYOR ANİMASYONU eskisehir3d 4 144 06-12-2016, Saat: 12:40
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  FARKLI SAHNELERDE JET ANİMASYONU eskisehir3d 3 180 15-09-2016, Saat: 16:58
Son Yorum: mehmetkalaman
  Baraj Animasyonu Denemesi umuut1 5 207 02-09-2016, Saat: 09:34
Son Yorum: umuut1
  ANITKABİR ANİMASYONU eskisehir3d 4 276 19-08-2016, Saat: 15:24
Son Yorum: eskisehir3d
  3D DİZEL TREN ANİMASYONU eskisehir3d 4 331 02-08-2016, Saat: 15:56
Son Yorum: eskisehir3d

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.