Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tır Rig Test
#1
Devam etmekte olan bir proje için Tır riglemeyi test etmek, hatalarımı görmek amacıyla aldığım test render'ı...


Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#2
Ynt: Tır Rig Test

1 haftaya gelecek bir projeden bahsetmiştiniz hocam bu render o projeden mi?
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#3
Ynt: Tır Rig Test

Eline sağlık Cem Bey.. daha iyi olacağına inanıyorum.  Dodgy
Cevapla
#4
Ynt: Tır Rig Test

"HSGUL" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1 haftaya gelecek bir projeden bahsetmiştiniz hocam bu render o projeden mi?

Hayır, bu 2 hafta önce bitmesi gerekirken, durmadan revizyona uğradığı için bir türlü bitmeyen projeden. :-))

Diğeri de bunun yüzünden gecikti, ancak iptal söz konusu değil. Sadece 1-2 gün kaldı...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#5
Ynt: Tır Rig Test

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eline sağlık Cem Bey.. daha iyi olacağına inanıyorum.  Dodgy

Teşekkür ederim. Başlıkta da belirttiğim gibi, sadece Tır'ın riglemesini test etmek amacıyla yaptım bunu. Amortisörleri, arazideki eğimlere tepki vermesi, hızlanıp yavaşlaması, ama en kötüsü de çekici ve dorsenin birbirini uyumlu biçimde takip etmesi idi. Elbette tekerlek sayısının fazla olması da kafayı yedirtici derecede berbat diyebilirim.

Bir gün Tır veya körüklü otobüs riglemek isteyen arkadaşlar olursa, şiddetle oradan uzaklaşmalarını öneririm. :-)))))
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#6
Ynt: Tır Rig Test

Dodgy Dodgy  Eline sağlık Harika bir test  Dodgy Dodgy
Cevapla
#7
Ynt: Tır Rig Test

"Feridun Teker" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dodgy Dodgy  Eline sağlık Harika bir test  Dodgy Dodgy

Teşekkür ederim abicim, inan en az 50 çalışma saatimi aldı bu kadarı. Ancak, yöntemi kaptığım için, bundan sonrakiler daha kolay olacak inşallah...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#8
Ynt: Tır Rig Test

Animasyon ne kadar zordur geçenlerde tatmıştım ve bir o kadar berbat bir şey her saniyesi düzenleme gerektiren  bir şey sizin ne kadar zor bir evreden geçtiğinizi çok iyi anlıyorum cem hocam.

Test aşaması için gerçekten güzel olmuş el ordamı ilemi yaptınız hocam yoksa plugin vs. kullandınızmı  yoksa max içindeki reaktörlemi yaptınız.

Allah sabır versin.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#9
Ynt: Tır Rig Test

"orhanalkan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Animasyon ne kadar zordur geçenlerde tatmıştım ve bir o kadar berbat bir şey her saniyesi düzenleme gerektiren  bir şey sizin ne kadar zor bir evreden geçtiğinizi çok iyi anlıyorum cem hocam.

Test aşaması için gerçekten güzel olmuş el ordamı ilemi yaptınız hocam yoksa plugin vs. kullandınızmı  yoksa max içindeki reaktörlemi yaptınız.

Allah sabır versin.

Bu öyle bir konu ki, emin olun içine girmeden bu kadar zor olacağını bilmezdim. Normal 4 tekerli ve gövdesi sabit olan araçlarda iş kolay. Ancak, tır, körüklü otobüs, traktör gibi çeken ve çekilen unsurları olan, bol bol tekeri olan objeler dehşet derecede işi bozuyor.

Reactor ile araziye uyum ve süspansiyonlar harika oluyor, ancak, lastiklerin sağa - sola dönmesi veya aracın yönlendirilmesi yapılamıyor.

Pluginler ise çok sınırlı ve iyi sonuç vermiyorlar. Ayrıca araziye uyumlu gidişatı sağlamaktan yoksunlar. Sadece düz zeminlerde "eh işte" sonuç verebiliyor.

Geriye kalıyor, her parçayı tek tek elle riglemek... İşte benim yaptığım da bu idi. Her parçayı birbirine uygun aracılarla (point, tools, chain, link, constraints, v.b. gibi) bağlayarak sorunu çözmeye çalıştım. Tabii özellikle tekerlekler gibi hem zemine, hem aracın ağırlığına ve virajlardaki değişimlere tepki vermesi gereken kısımlarda birden fazla yardımcılar kullanmak ve bunların birbiri ile çelişmeden çalışmasını sağlamak zorunluluğu vardı.

Neticede, reactor ya da plugin kullanmadan yaptım. İlginize çok teşekkür ederim, bu yöntemle başka test çalışmaları da yapacağım, inşallah onları da paylaşırım...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#10
Ynt: Tır Rig Test

Sabırsızlıkla bekleyecem hocam sizi hem sabrınızdan ötürü hemde tek tek riglemeden dolayı emeğiniz alkışlıyorum helal olsun. Dodgy Clap Clap Clap
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Çağrı AYTAR - Blender Göz Rig Test - 2.77 AYGRAFİK88 4 294 21-07-2016, Saat: 22:12
Son Yorum: AYGRAFİK88
  Spiderman 3D Test Animation irfancelal 10 471 24-06-2016, Saat: 13:22
Son Yorum: kjum
  UE4 İç mekan test saciddd 2 309 21-03-2016, Saat: 02:20
Son Yorum: SELANT007
  Superman 3D Animation Test Scene irfancelal 5 461 26-12-2015, Saat: 15:03
Son Yorum: bturkmen
  Hulk animasyon test oktaysoyyilmaz 24 817 25-12-2015, Saat: 16:28
Son Yorum: oktaysoyyilmaz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.