Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VraySunLight çalışmıyor-Ne varsa denedim
#1
3ds max acemisiyim.Irradience Map ve Light Cache aktif, global switches, GI vs hepsini denedim ama yapamadım. İnternette gördüğüm ne varsa okudum ettim ama bulamıyorum ve programa başlayalı iki gün oldu ve iki gündür programda başka bir şey yapamadım resmen.
Vray 3.0.0.8-3ds Max 2015
Cevapla
#2
Çalışmıyor derken?
Cevapla
#3
Render alınca ekran bayağı bayağı karanlık. Sanki hiç ışık koyulmamış gibi.
Cevapla
#4
Vray kamera var sahnede onun ayarlarını oynayınız.Oda sebebiyet verebilir.
Cevapla
#5
kardeşim büyük ihtimal camlar felan ışık geçirmiyor daha dogrusu tam foton iletimi saglamıyor.material editörden cam kaplamasından bunu ayarlayabilirsin.içeri yardımcı ışık eklemeyi de unutma
Cevapla
#6
Normal kamera, vray kamerası vs. hepsini denedim her türlü çalışmıyor.
Ve orada cam yok hocam olduğu gibi açık hani. Işık geçirmemesi için sebep yok.
Cevapla
#7
Attığınız resimde o anki perspektif görünümden render alınıyor. Öncelikle bunun farkında mısınız? Kameraya geçin ve oradan render almayı deneyin.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#8
Başka ışıklar çalışıyor mu? Sadece vraysun mı çalışmıyor?
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#9
Hocam renderı aldım sonra perspektiften nasıl bir geometride çalıştığımı vs. gösterdim.
Başka ışıklarda çok sıkıntı yaşamadım hayır.
Cevapla
#10
kardeşim bu konu çok kafama takıldı sorun olmazsa bize sahneyi upload edebilir misin kaplamalarla birlikte bi inceleyelim
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ViewCube aktif yapsamda çalışmıyor Shahzoda 1 208 05-10-2015, Saat: 00:53
Son Yorum: Kocc
  Material editöründe G tuşu çalışmıyor.. Melik Ay 13 899 01-12-2012, Saat: 15:40
Son Yorum: Melik Ay
  Max' ta Bridge komutum artık çalışmıyor neden acaba ? dennis88 3 726 28-11-2012, Saat: 03:28
Son Yorum: ORHAN ALKAN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.