Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[WIP] Sword of Cthulhu
#1
Neredeyse 2 yıldır 3D modelleme ile hiç uğraşamıyordum. Bu güzel siteden de uzaktım. (görüyorum ki baya bi kimse de benim gibi yok buralarda).
Son 1-2 haftadır bişeylerle uğraşmaya başladım. Artstation da gördüğüm bir concept çizimden esinlenerek bir kılıç modelledim. Eskiler beni bilir böyle fantastik şeyleri severim.  3dStudio Maxda modelleme fazla sürmedi boş zmanalarımda olmak kaydıyla 3-4 gün. Kaplamaları da substance painter ile yaptım.  Modelleme tamamen bitti aslında da kaplamalardan ve renderlardan tam emin değilim, tam aklımdaki sahneyi de oluşturamadım henüz, onun için WIP başlığı açtım. 

Bu 3dsmax vray redner :


Bunlar da Substance painter IRay renderları:


.

.
Cevapla
#2
Bence bu oyunda falan kullanılır. Çok iyi bence. Eline sağlık.
Cevapla
#3
Harika olmuş bence eline sağlık , kılıcın tutma kısmı kıvrımlar sonunda birleşse daha iyi olmaz mı ?
Cevapla
#4
(25-02-2018, Saat: 21:00)SİNANSOYLU Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence bu oyunda falan kullanılır. Çok iyi bence. Eline sağlık.

Teşekkürler Sinan Hocam. Beğenmenize sevindim. Bu arada herkes nerede, siteye pekuğrayan yok bu aralar galiba ..
Cevapla
#5
(01-03-2018, Saat: 18:21)JuMaN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harika olmuş bence eline sağlık , kılıcın tutma kısmı kıvrımlar sonunda birleşse daha iyi olmaz mı ?

Beğenmenize sevindim. Yorumlarınız için teşekkürler. Kılıcın sap kısmıyla ilgili de, hiç öyle gelmedi aklıma. Başka bir kılıç tasarımında değerlendirebilirim belki. Aklımda olsun..
Cevapla
#6
Bu arada sanırım kılıcı tamamladım. SOn hali aşağıdaki gibi oldu. Göz bölgelerindeki mücevherlerin içine photoshopta göz silluetleri ekledim. AYrıca bu linkten 3 boyutlu modeli marmoset vieverdan evirip çevirip inceleyebilirsiniz. Artstationda 15mb limiti yüzünden low poly koymak zorunda kaldım wievera yine de fena görünmüyor.

Cevapla
#7
Abi eline koluna sağlık,keşke bende tekrardan girişebilsem bir şeylere
Cevapla
#8
Rkadaslar merhaba 

bir otomobil uzerinde calisiyorum ve acikcasi bazi 3d sitelerdeki vertice ve polygon sayilarina bakiyorum ici yapilmis olmasina ragmen cok dusuk oysa ben blender ile sadece 
disi icin 850.000 vertice kullanmisim subsurf yapildiktan sonrakii rakam. bu isin sirri nedir nasil oluyor 200.000 - 300.000 vertice le isi bitiriyorlar anlamadim 
aciklama yapabilecek kimse varmi?
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sword of Justice Aydın ZENGİNOL 3 581 21-10-2016, Saat: 17:41
Son Yorum: dragons00

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.