Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yerçekimi
#1
Daha önce yapmış olduğum karakalem karalamamı 3d ye dökmeye çalıştım...

3ds max 2010
vray 2.0
Photoshop
Render süresi : 2 saat
Umarım beğenirsiniz  Hi



Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#2
Ynt: Yerçekimi

Eline sağlık hocam. Herkesin gördüğünde kendine göre farklı farklı anlamlar çıkarabileceği sanatsal ve hoş bir çalışma olmuş.

Hi
Cevapla
#3
Ynt: Yerçekimi

Teşekkürler wh1te :) Bende karakalemi çizerken baya bir karmaşık düşüncelerle çizmiştim. Onu yansıtmak istedim. Çok farklı düşüncelere açılabilmesini aktarabildiysem ne mutlu. Yorumun için canı gönülden teşekkürler  Hi
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#4
Ynt: Yerçekimi

Ellerine sağlık Hasan kardeşim gayet başarılı hissettiklerini yorumlamak daha tat verir çalışmaya Dodgy
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
Ynt: Yerçekimi

"ORHAN ALKAN" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ellerine sağlık Hasan kardeşim gayet başarılı hissettiklerini yorumlamak daha tat verir çalışmaya Dodgy

Teşekkürler Orhan abim  Hi Bende aynı şekilde düşünüyorum abi sanırım o yüzden bu çalışmamı epey beğendim :)
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#6
Ynt: Yerçekimi

Hasan hocam ağaç kaplamasını elden geçirir isen tadından yenmez . gradient map kullanıp bump kanallarını derin yaparsan  ciddi anlamda ağaç kabuğu hissiyatı verebilirsin . diğer bir önerimde  balonların ağacı suyun  üstünde tutması daha  derin düşünsele sebep olur. sanki ağaç suya erişmek istiyor ama yapay insan ürünleri izin vermiyor gibi . genelde modelleme ve sanatsal açıdan başarılı tebrik ederim  Clap Clap
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#7
Ynt: Yerçekimi

hımm bakalım burda ne varmış  :) gayet sanatsal anlamda anlamlı bi çalışma tek eleştirim render süresine göre 2 saat bayağı uzun bu sahneye göre ve  görüntü biraz yapay kalmış elinize sağlık Dodgy
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#8
Ynt: Yerçekimi

Ellerine sağlık Hasan hocam insan kendi tasarımını yaptığı zaman bir başka keyif alıyor. Biraz daha sınırları zorlamanı tavsiye ediyorum çevreye fantastik şeyler ekle bence.  Rolleyes
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#9
Ynt: Yerçekimi

"Kahraman  COŞKUN" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hasan hocam ağaç kaplamasını elden geçirir isen tadından yenmez . gradient map kullanıp bump kanallarını derin yaparsan  ciddi anlamda ağaç kabuğu hissiyatı verebilirsin . diğer bir önerimde  balonların ağacı suyun  üstünde tutması daha  derin düşünsele sebep olur. sanki ağaç suya erişmek istiyor ama yapay insan ürünleri izin vermiyor gibi . genelde modelleme ve sanatsal açıdan başarılı tebrik ederim  Clap Clap

Teşekkürler Kahraman hocam.  Hi Ağaç kaplaması konusunda haklısınız şimdi bakınca farkettim. Benim bu çalışmadaki düşüncem de şu idi. Kuruyan bir ağacın balonlar tarafından taşınıp sulanması. Bu düşüncelerimden sadece biri. :)
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#10
Ynt: Yerçekimi

"max23" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hımm bakalım burda ne varmış  :) gayet sanatsal anlamda anlamlı bi çalışma tek eleştirim render süresine göre 2 saat bayağı uzun bu sahneye göre ve  görüntü biraz yapay kalmış elinize sağlık Dodgy

:D Teşekkürler Max23. Render süresi balon kaplamasından dolayı uzadı. Gerçekten zor bir kaplamaydı epey bir composite var. Ama yinede istediğim kıvama gelemedi. Yapaylıkta sanırım bu yüzden. Yorum için teşekkürler  Hi
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.