Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeynep's Living Room
#1
Herkese hayırlı ramazanlar dileyerek sözlerime başlıyorum,

Değerli öğrencilerimden Zeynep Demir ile ders içi render uygulamamızı sunuyorum, beğenilerinizi bekliyoruz.
Kullanılan programlar: 3Ds Max, V-Ray, Photoshop.
Bir gün derslerimize de bekleriz efendiler.







ALİ İHSAN DEĞİRMENCİ
Ali İhsan DEĞİRMENCİ Creative Workshop / Şirket Sahibi
Teknik Çizim & 3D Görsel Tasarım & Animasyon
Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
BilgeAdam Bilişim Akademisi Teknik Çizim & 3D Bölüm Başkan Yrd.
aliihsan.degirmenci@bilgeadam.com
aliihsan.degirmenci@gmail.com
http://www.aliihsandegirmenci.com
Cevapla
#2
Sağolun sizede hayırlı Ramazanlar
Çok güzel bir çalışma, ortam gerçekçi duruyo.Ellerinize sağlık.
Nerede ders veriyorsunuz üniversite veya özel kursmu?
Cevapla
#3
(06-06-2016, Saat: 04:45)A.Salih Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sağolun sizede hayırlı Ramazanlar
Çok güzel bir çalışma, ortam gerçekçi duruyo.Ellerinize sağlık.
Nerede ders veriyorsunuz üniversite veya özel kursmu?

Teşekkürler Salih kardeşim. 
Kocaeli'nde kendi özel ofisimizde ve 
çok yakında İstanbul Beşiktaş'da açılacak olan yeni ofisimizde eğitimlerimizi veriyoruz.
ALİ İHSAN DEĞİRMENCİ
Ali İhsan DEĞİRMENCİ Creative Workshop / Şirket Sahibi
Teknik Çizim & 3D Görsel Tasarım & Animasyon
Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
BilgeAdam Bilişim Akademisi Teknik Çizim & 3D Bölüm Başkan Yrd.
aliihsan.degirmenci@bilgeadam.com
aliihsan.degirmenci@gmail.com
http://www.aliihsandegirmenci.com
Cevapla
#4
Tebrik ederim kardeşim nede güzel işler çıkarıyorsunuz ,Doğru biçimde ne güzelde sizden sonra gelenlere aktarmışsınız bilgilerinizi.

Her ikinizide tebrik ederim.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#5
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#6
Eline sağlık ve ödül içinde tebrik ederim Ali İhsan abi
Cevapla
#7
(06-06-2016, Saat: 14:39)ORHAN ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tebrik ederim kardeşim nede güzel işler çıkarıyorsunuz ,Doğru biçimde ne güzelde sizden sonra gelenlere aktarmışsınız bilgilerinizi.

Her ikinizide tebrik ederim.

Allah razı olsun Orhan abim. Çok teşekkür ediyorum.
ALİ İHSAN DEĞİRMENCİ
Ali İhsan DEĞİRMENCİ Creative Workshop / Şirket Sahibi
Teknik Çizim & 3D Görsel Tasarım & Animasyon
Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
BilgeAdam Bilişim Akademisi Teknik Çizim & 3D Bölüm Başkan Yrd.
aliihsan.degirmenci@bilgeadam.com
aliihsan.degirmenci@gmail.com
http://www.aliihsandegirmenci.com
Cevapla
#8
(06-06-2016, Saat: 23:13)İbrahim Baş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık ve ödül içinde tebrik ederim Ali İhsan abi

Çok teşekkür ederim İbrahim'im. Eksik olmayın.
ALİ İHSAN DEĞİRMENCİ
Ali İhsan DEĞİRMENCİ Creative Workshop / Şirket Sahibi
Teknik Çizim & 3D Görsel Tasarım & Animasyon
Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
BilgeAdam Bilişim Akademisi Teknik Çizim & 3D Bölüm Başkan Yrd.
aliihsan.degirmenci@bilgeadam.com
aliihsan.degirmenci@gmail.com
http://www.aliihsandegirmenci.com
Cevapla
#9
(06-06-2016, Saat: 18:34)ORHAN ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

Bu değerli ödül için çok teşekkür ediyorum. Sağolun varolun.
ALİ İHSAN DEĞİRMENCİ
Ali İhsan DEĞİRMENCİ Creative Workshop / Şirket Sahibi
Teknik Çizim & 3D Görsel Tasarım & Animasyon
Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
BilgeAdam Bilişim Akademisi Teknik Çizim & 3D Bölüm Başkan Yrd.
aliihsan.degirmenci@bilgeadam.com
aliihsan.degirmenci@gmail.com
http://www.aliihsandegirmenci.com
Cevapla
#10
Chromatic Aberration'u tam tadında vermişsiniz.Çalışmaya diyeceğim yok zaten harika çalışma Ellerinize sağlık.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Living Room B-A 8 715 08-01-2017, Saat: 17:37
Son Yorum: B-A
Wink Living Room 2 aksudras 8 611 18-12-2016, Saat: 17:41
Son Yorum: mhalil
  Room Kerem MUCUR 21 1,833 13-01-2016, Saat: 17:20
Son Yorum: zikri hacıoğlu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.