Merhaba Ziyaretçi!

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adınız:
  

Şifreniz:
  





Çevrimiçi Forum Ekibi
At the moment there is no one online

Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler: 35,502
» Son Üye: tanguner
» Toplam Konular: 12,860
» Toplam Yorumlar: 123,855

Detaylı İstatistikler

Çevrimiçi:
Toplam: 182 kullanıcı aktif
» 1 Kayıtlı
» 181 Ziyaretçi
eray1965

Son Aktiviteler
Animsayon(yardım)
Forum: YENi BAŞLAYANLARIN 3D ÇALIŞMALARI
Son Yorum: eray1965
2 saat önce
» Yorumlar: 6
» Okunma: 54
FSTORM RENDER
Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI)
Son Yorum: A.Salih
3 saat önce
» Yorumlar: 1
» Okunma: 26
135 adet 3d dış cephe mod...
Forum: HAZIR MODELLER - 3D MODELS
Son Yorum: blendimdat
4 saat önce
» Yorumlar: 45
» Okunma: 13,717
Bardak ve kaşık (FSTORM R...
Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI)
Son Yorum: tanguner
6 saat önce
» Yorumlar: 0
» Okunma: 16
ÇATI KATI
Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI)
Son Yorum: tanguner
6 saat önce
» Yorumlar: 0
» Okunma: 10
El Modeli v2
Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI
Son Yorum: A.Salih
Dün, Saat: 16:45
» Yorumlar: 5
» Okunma: 42
Karakter Memo
Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI
Son Yorum: ORHAN ALKAN
Dün, Saat: 15:03
» Yorumlar: 4
» Okunma: 35
guile
Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI
Son Yorum: dragons00
Dün, Saat: 13:40
» Yorumlar: 0
» Okunma: 11
Minimal Vektör Görselleşt...
Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI)
Son Yorum: bertan06
28-04-2017, Saat: 19:28
» Yorumlar: 2
» Okunma: 39
Mimari eleman
Forum: 3DMAX iLE iLGiLi ELEMAN ARAYANLAR
Son Yorum: ainaniss
28-04-2017, Saat: 18:25
» Yorumlar: 1
» Okunma: 102

 
  Bardak ve kaşık (FSTORM RENDER)
Yazar: tanguner - 6 saat önce - Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI) - Yorum Yok

Kullanılan Programlar : 3ds max 2017 FSTORM (GTX 960M)


Yapım Süresi :  1  SAAT


Render Süresi :  45 DK


Çalışma Amacı : GENEL


Açıklama :
5 Ay önceki çalışma fstorm render kullanılmıştır eski paylaşımlardan sonu.

Bu konuyu yazdır

  ÇATI KATI
Yazar: tanguner - 6 saat önce - Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI) - Yorum Yok

Kullanılan Programlar : 3DS MAX 2017 FSTORM RENDER GPU(GTX 960M) Subtance painter 2


Yapım Süresi : 1 GÜN


Render Süresi : 1 SAAT


Çalışma Amacı : GENEL


Açıklama : 5 Ay Önce yapmış olduğum çalışmadır. sahne tasarımı rasgele oluştu :)

Bu konuyu yazdır

Photo FSTORM RENDER
Yazar: tanguner - 6 saat önce - Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI) - Yorumlar (1)

Kullanılan Programlar : 3ds max 2017 Fstorm Render GPU(GTX 960M)


Yapım Süresi : 25 DK


Render Süresi : 1 Saat


Çalışma Amacı : Genel

Açıklama :  
Selam beyler yeni üye oldum siteye güzel paylaşımlar olcak kolay gelsin. herkeze  2 ay önce yapmış olduğum bir çalışmadır.

Bu konuyu yazdır

  Animsayon(yardım)
Yazar: eray1965 - Dün, Saat: 16:52 - Forum: YENi BAŞLAYANLARIN 3D ÇALIŞMALARI - Yorumlar (6)

bu tarz bir videoyu hangi programda ve nasıl yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mı?
Konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açtım yanlış yere açtıysam kusura bakmayın daha yeniyim :)

Bu konuyu yazdır

  guile
Yazar: dragons00 - Dün, Saat: 13:40 - Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI - Yorum Yok

merhaba zbrushta modellediğim bir çalışmadan görüntü paylaşmak istedim

Bu konuyu yazdır

  El Modeli v2
Yazar: A.Salih - 28-04-2017, Saat: 20:17 - Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI - Yorumlar (5)

Merhaba
El modelinde biraz ilerleme yaşadım ve hem yorum ve önerilerinizi almak hemde kaplama konusunda yardım almak istedim.Şimdi sculpt ile detayları verdim model yaklaşık 2.5M tris oldu bunun normal, ao, disp maplerini bake ettim ve low objeye atadım fakat sıkıntı çektiğim nokta diffuse mapi nasıl edinicem.Yani derideki desenleri, kırışıklıkları elde ettim ama derinin renge kavuşmasını nasıl yapıcam.Teşekkürler.
Önceki konu: 
http://cgstudyo.com/konu-el-modeli.html

High Model:




Low Model:


Bu konuyu yazdır

  Minimal Vektör Görselleştirme - Ahmet KAYA
Yazar: bertan06 - 28-04-2017, Saat: 12:38 - Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI) - Yorumlar (2)

Kullanılan Programlar : 3ds Max 2010 + KeyShot + Photoshop CC 2015


Yapım Süresi : 8 saat


Render Süresi : 7 saat 


Çalışma Amacı : Portfolyo


Açıklama : Orta seviye sistemde 2500x1172 px, DOF 6x, Anti-Aliasing 4x ve diğer Advanced Render Settings uygulamalarından dolayı render süresi saatler almıştır. Vektörel çalışma ve post prodüksiyon aşaması ile beraber çalışma toplamda 8 saatlik zaman diliminde tamamlanmıştır. 




2

Bu konuyu yazdır

  Karakter Memo
Yazar: ORHAN ALKAN - 28-04-2017, Saat: 11:10 - Forum: YAPIM AŞAMASINDAKİ 3D ÇALIŞMALARI - Yorumlar (4)

Merhaba arkadaşlar Autodesk mayada modellemesini ve boyamasını yaptığım karakter çalışmam 









Riglemesi bitmedi ama bir render aldım en son hali budur.



Bu konuyu yazdır

  Daredevil
Yazar: dragons00 - 26-04-2017, Saat: 23:20 - Forum: TAMAMLANMIŞ 3D ÇALIŞMALARI (ÇALIŞMA PAYLAŞIMLARI) - Yorum Yok

Kullanılan Programlar : zbrush,Keyshot


Yapım Süresi : 1 gün 


Render Süresi : 5dk


Çalışma Amacı : kendimi geliştirmek amaçlı yapılan bir çalışma


Açıklama : zbrushta modellenip keyshot ta render alınmıştır

Bu konuyu yazdır

  3dsmax'ten export etme sorunu
Yazar: quaxistr - 26-04-2017, Saat: 22:42 - Forum: 3DSMAX - VRAY - MENTALRAY SORULARI - Yorum Yok

Merhaba;

3dsmax dosyasinda düzgün gozuken pamuk çiçeğinin tuyleri FBX ya da OBJ olarak export ettigimde duzgun gozukmuyor. Left Wireframe de su anki halini gorebilirsiniz, export ettigimde ise orda ki tum tuyler kayboluyor. 

Bu tuyleri nasıl polygon a dondurebilirim ? Yardımcı olursanız memnun olurum. Teşekkürler.


Bu konuyu yazdır

© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.